کد خبر : 1943262 | 20 خرداد 1402 ساعت 21:14 | 30K بازدید | 16 دیدگاه

ترکیب اینتر برای فینال استانبول اعلام شد

اسامی یازده بازیکن اینتر برای حضور در فینال حساس لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

ترکیب اینتر برای فینال استانبول اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر پس از 13 سال، یک بار دیگر حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند. نراتزوری برای دیدار امشب، کار بسیار دشواری برابر یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر فوتبال جهان دارد و آنها باید مقابل تیم پرستاره منچسترسیتی قرار بگیرند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، برای این بازی، تیمش را با همان ترکیب قابل پیش‌بینی به میدان می‌فرستد. او از آندره اونانای کامرونی در درون دروازه استفاده می‌کند. سنگربانی که رکورددار کلین‌شیت در یک فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای اینتر است و باید برابر خط حمله قدرتمند سیتیزن‌ها قرار بگیرد.

نراتزوری به مانند چند فصل اخیر، با ترکیب سه دفاعه بازی می‌کند. فرانچسکو آچربی باتجربه وظیفه خطیر مهار کردن ارلینگ هالند را برعهده دارد. آلساندرو باستونی جوان اما باتجربه در کنار متئو دارمیان، خط دفاع سه نفره اینتر را تشکل می‌دهند.

1885562

تیم اینزاگی با پنج بازیکن در خط میانی بازی می‌کند. هنریک میخیتاریان به شرایط آرمانی نرسیده و مارسلو بروزوویچ از ابتدا بازی می‌کند. ستاره خط میانی اینتر یعنی نیکولو بارلا به همراه هاکان چالهان اوغلویی که در وطنش بازی می‌کند، عناصر خط میانی را تشکیل می‌دهند.

وینگ بک‌های اینتر نیز به مانند همیشه، فدریکو دی مارکو در سمت چپ و دنزل دومفریس در سمت راست هستند.

اینزاگی برای این دیدار حساس، ادین ژکو را به روملو لوکاکو ترجیح داده و ستاره خط حمله اینتر یعنی لائوتارو مارتینز نیز دیگر عنصر هجومی نراتزوری است.

ترکیب اینتر برای دیدار فینال به شرح زیر است:

آندره اونانا، متئو دارمیان، فرانچسکو آچربی، آلساندرو باستونی، دنزل دومفریس، نیکولو بارلا، مارسلو بروزوویچ، هاکان چالهان اوغلو، فدریکو دیمارکو، ادین ژکو و لائوتارو مارتینز

1885561

دیدگاه‌ها