کد خبر : 1943270 | 20 خرداد 1402 ساعت 21:53 | 5.6K بازدید | 5 دیدگاه

ماروتا: اینتر پنجه در پنجه طوفان به این فینال رسید

جوزپه ماروتا، مدیر ارشد باشگاه اینتر، در گفت‌وگویی تلویزیونی از استادیوم آتاترک استانبول، محل برگزاری فینال چمپیونزلیگ، از نراتزوری به خاطر یک فصل درخشان تشکر کرد.

ماروتا: اینتر پنجه در پنجه طوفان به این فینال رسید

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که تنها چند دقیقه به شروع فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم اینتر و منچسترسیتی باقی مانده بازار مصاحبه‌های تلویزیونی از حاشیه زمین چمن ورزشگاه آتاترک استانبول داغ است.

شبکه‌های تلویزیونی متعددی که پخش این دیدار بزرگ را در کشورهای مختلف به عهده دارند در آستانه شروع فینال مشغول مصاحبه با ستاره‌های سابق و فعلی فوتبال و مدیران باشگاه‌ها هستند. جوزپه ماروتا، مدیر ارشد اینتر، در گفت‌وگویی با شبکه اسکای به ستایش از نراتزوری پرداخت و گفت تیمش در فصلی دشوار و در نبردی چهره به چهره با طوفان موفق شده به این نقطه برسد.

1885594

ماروتا در مصاحبه با اسکای گفت: "اینتر تاریخی سرشار از موفقیت دارد. رسیدن به این نقطه اصلا آسان نبود. ولی حضور در فینال‌های بزرگ همیشه باید یکی از هدف‌های اینتر باشد. جاه‌طلبی ورزشی نباید با غرور و تکبر اشتباه گرفته شود. ولی در ورزش شما باید جاه‌طلب باشید و اگر برای خودتان هدف‌های بزرگ ترسیم نکنید به جایی نخواهید رسید".

مدیر اینتر در ادامه صحبت‌هایش درباره حضور هواداران اینتر در استادیوم آتاترک گفت: "هواداران میراث واقعی این باشگاه هستند. آنها در طول تاریخ همیشه کامل‌کننده تیم بوده‌اند. این همه شور و شوق ما را سرشار از غرور و افتخار می‌کند. هزاران نفر از هواداران ما در استانبول هستند و 50 هزار نفر هم الان در سن‌سیرو هستند. هواداران اینتر همیشه به تیم‌شان نزدیکند".

ماروتا در ادامه از دیگر مدیران باشگاه تشکر کرد و گفت: "ما در شرایط دشوار توانستیم این تیم را بسازیم و باید از آسیلیو و زانتی تشکر کنیم. اینزاگی در دوران حضورش در اینتر تجربه بزرگی به دست آورده و دائم در حال پیشرفت است. ما با اینکه در جدال دائمی با طوفان بودیم به لطف آنها توانستیم به این نقطه برسیم".

دیدگاه‌ها