کد خبر : 1943284 | 20 خرداد 1402 ساعت 22:40 | 16.2K بازدید | 5 دیدگاه

ادامه دشمنی با یوفا: سیتیزن‌ها سرود سی‌ال را هو کردند

هواداران منچسترسیتی امشب هم قبل از شروع فینال چمپیونزلیگ آهنگ این تورنمنت را هو کردند. اما مشکل هواداران سیتی با آهنگ رسمی لیگ قهرمانان چیست؟

ادامه دشمنی با یوفا: سیتیزن‌ها سرود سی‌ال را هو کردند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی تاریخی طولانی و پر از موفقیت در فوتبال اروپا ندارد، اما پپ گواردیولا و شاگردانش امشب امیدوارند در شهر استانبول برای اولین بار جام قهرمانی بزرگترین تورنمنت این قاره، لیگ قهرمانان، را بالای سر ببرند.

سیتی امشب برای دومین بار در تاریخش حضور در فینال چمپیونزلیگ را تجربه می‌کند. آبی‌های شهر منچستر دو سال پیش برای اولین بار به فینال سی‌ال رسیدند و مقابل چلسی شکست خوردند. اما همان‌طور که انتظار می‌رفت، پیش از شروع مسابقه زمانی که سرود لیگ قهرمانان پخش می‌شد این سرود توسط هواداران سیتی حاضر در استادیوم آتاترک هو شد.

1885627

این در حالی بود که پپ گواردیولا در نشست خبری خود پیش از این مسابقه از هواداران سیتی خواسته بود از هو کردن سرود سی‌ال خودداری کنند و از تماشای فینال بزرگ این تورنمنت لذت ببرند.

هواداران سیتی در چند فصل گذشته همیشه پیش از شروع بازی‌های تیم‌شان در چمپیونزلیگ سرود این رقابت‌ها را هو کرده‌اند و این برایشان عادت شده است.

اما علت این حرکت هواداران منچسترسیتی چیست؟ سیتیزن‌ها در واقع به این ترتیب می‌خواهند اعتراض خود را به گوش یوفا برسانند. یوفا در سال 2014 اعلام کرد سیتی قوانین فیرپلی مالی را نقض کرده و باشگاه را مبلغ 50 میلیون یورو جریمه کرد.

1885628

این تنها اعتراض هواداران سیتی به یوفا نیست. برای مثال سیتیزن‌ها اشاره می‌کنند که در یک دیدار بین تیم‌شان و پورتو به دلیل توهین‌های نژادپرستانه به بازیکنان حریف جریمه شده‌اند درحالی‌که هیچ توهینی در کار نبوده است. در سال 2015 حتی ناظر یکی از بازی‌های سیتی در چمپیونزلیگ در گزارش خود به هو کردن آهنگ رقابت‌ها توسط سیتیزن‌ها اشاره کرد ولی یوفا تصمیم گرفت از مجازات آنها خودداری کند.  

دیدگاه‌ها