کد خبر : 1943287 | 20 خرداد 1402 ساعت 22:54 | 21.2K بازدید | 6 دیدگاه

دلیل عجیب تغییر طرح موزاییکی طرفداران اینتر

هواداران اینتر مجبور شدند به سرعت طرح موزاییکی برنامه‌ریزی‌شده در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تغییر بدهند.

دلیل عجیب تغییر طرح موزاییکی طرفداران اینتر

به گزارش "ورزش سه"، هواداران اینتر برای فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی یک طرح موزاییکی متحرک را برنامه‌ریزی کرده بودند، اما به دلیل شرایط پیش‌بینی‌نشده مجبور به تغییر سریع برنامه‌های خود شدند.

اینتر که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-0 در مجموع میلان را پشت سر گذاشت، در بازی فینال به میزبانی استانبول به مصاف منچسترسیتی رفته است.

در حالی که منچسترسیتی بیشتر به عنوان مدعی فینال لیگ قهرمانان اروپا در نظر گرفته می‌شود، اینتر و هوادارانش همچنان رؤیای افتخار اروپا را در سر می‌پرورانند.

1885637

مطابق گزارش پاسکواله گوارو از کالچومرکاتو، هواداران اینتر برای فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی یک رقص متحرک ترتیب داده بودند، به این امید که بازیکنان تیم‌شان را تشویق کنند و حرکتی تماشایی در ورزشگاه آتاتورک انجام دهند.

به دلیل عدم انتقال بخش زیادی از این موارد مورد نیاز از بلغارستان به ترکیه، این طرح موزاییکی به هم خورد و هواداران را وادار کرد تا به سرعت خود را تطبیق دهند. طرفداران نراتزوری به این دلیل کلمه انگلیسی INTER را روی سکوها ایجاد کردند که پرچم ایتالیا در دو طرف آن قرار داشت.

دیدگاه‌ها