کد خبر : 1943288 | 20 خرداد 1402 ساعت 22:55 | 16.6K بازدید | 5 دیدگاه

ماجرای عجیب سیتیزن‌ها: وانت‌سواری با اولتراهای اینتر

گروهی از هواداران منچسترسیتی در شهر استانبول مجبور شدند برای تماشای فینال سی‌ال به شکلی خطرناک و در کنار اولتراهای اینتر خود را به ورزشگاه آتاترک برسانند.

ماجرای عجیب سیتیزن‌ها: وانت‌سواری با اولتراهای اینتر

به گزارش "ورزش سه"، حضور هزاران نفر از هواداران منچسترسیتی و اینتر در شهر استانبول برای تماشای فینال لیگ قهرمانان با توجه به ترافیک شدید همیشگی در محورهای منتهی به استادیوم آتاترک به اتفاقاتی عجیب و غریب منجر شده است.

در یکی از این اتفاق‌ها گروهی از هواداران سیتی مجبور شدند برای رسیدن به موقع به استادیوم محل برگزاری فینال به شکلی عجیب با گروهی از اولتراهای اینتر همسفر شوند. اما علت این اتفاق چه بود؟ تاکسی‌ای که هواداران سیتی را به سمت استادیوم آتاترک می‌برد در میانه راه تصمیم گرفت آنها را پیاده کند!

1885640
هواداران سیتی پیش از حرکت به سمت استادیوم در مرکز شهر استانبول

هواداران سیتی که از عصبانیت بی‌دلیل راننده تاکسی جا خورده بودند ناگهان خود را کنار جاده دیدند و اگر می‌خواستند کیلومترها تا ورزشگاه آتاترک پیاده‌روی کنند بخش عمده فینال را از دست می‌دادند. در همین حال یک وانت از راه رسید که عده‌ای از اولتراهای اینتر را به سمت ورزشگاه می‌برد.

1885641
سیتیزن‌ها سوار وانت اولتراهای اینتر می‌شوند!

سیتیزن‌ها برای این وانت دست بلند کردند و در کمال تعجب شاهد توقف این وسیله نقلیه بودند. رسانه‌ها زمانی از این ماجرا خبردار شدند که یکی از هواداران سیتی لحظه به لحظه همسفر شدن خودش و دوستانش با اولتراهای اینتر را در توییتر گزارش کرد.

این هوادار سیتی نشان داد بعد از چند ثانیه عجیب بین دو گروه هوادار به تدریج جو گرمی بین آنها پشت وانت شکل گرفته و دو طرف درحالی‌که راننده ترکیه‌ای با سرعت به سمت استادیوم آتاترک می‌راند سرودهای تیم‌های محبوب‌شان را همخوانی کردند. 

1885642

دیدگاه‌ها