کد خبر : 1943292 | 20 خرداد 1402 ساعت 23:35 | 21.9K بازدید | 7 دیدگاه

نفرین فینال‌ها: مصدومیت دوباره دی‌‌بروینه (عکس)

کوین دی‌بروینه مثل فینال دو فصل پیش چمپیونزلیگ، به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین در بازی امشب مقابل اینتر شد.

نفرین فینال‌ها: مصدومیت دوباره دی‌‌بروینه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فینال چمپیونزلیگ یک دژاووی تلخ برای تیم سیتی داشت. این تیم در دقیقه 36 بازی امشب مقابل اینتر در حالی کوین دی‌بروینه را به دلیل مصدومیت از دست داد که دو فصل پیش نیز همین اتفاق را در چنین دیداری تجربه کرده بود.

کوین دی‌بروینه در ادامه فصل موفق خود با سیتی به دنبال درخشش در فینال چمپیونزلیگ و تکمیل سه‌گانه‌ای بود که او را هم برای اولین بار مثل خیلی از هم‌تیمی‌هایش و البته هواداران منچسترسیتی به قهرمانی در بزرگترین رویداد باشگاهی فوتبال دنیا می‌رساند.

ستاره بلژیکی سیتی دو فصل قبل مثل تیمش با خاطره تلخ فینال چمپیونزلیگ را به پایان رساند. شاگردان پپ فینال 22-2021 را در حالی با یک گل به چلسی واگذار کردند که دی‌بروینه به دلیل شکستگی بینی در اوایل نیمه دوم زمین بازی را با اشک ترک کرده بود.

1885663

سیتی امشب برای جبران فینال دو سال پیش بازی را تهاجمی آغاز کرد تا با دیکته کردن برتری خود به اینتر خیلی زود گل اول را بزند و طبق عادت همیشگی‌اش در این فصل به دنبال گل‌های بعدی باشد. حملات شاگران پپ در نیمه اول گلی به همراه نداشت. آنها با بدشانسی چند موقعیت خود را از دست دادند اما بزرگترین بدشانسی‌شان چیز دیگری بود.

1885665

این اتفاق تلخ در دقیقه 36 برای سیتی رخ داد؛ جایی که دژاوویی تلخ برای پپ و دی‌بروینه شاهد بودیم؛ سرمربی اسپانیایی سیتی قبل از پایان نیمه اول مجبور به بیرون کشیدن دی‌بروینه شد که این بار به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو قادر به ادامه دادن فینال نبود.

ستاره خط میانی سیتی با چهره‌ای مغموم در حالی که هالند سعی داشت آرامش کند زمین بازی را ترک کرد تا مثل دو سال پیش با اشک فینال را از روی نیمکت تماشا کند.

1885662

دیدگاه‌ها