کد خبر : 1943293 | 20 خرداد 1402 ساعت 23:36 | 37.9K بازدید | 4 دیدگاه

بی‌خیال کنسرت: امشب فقط سیتی!

نوئل گالاگر، ستاره موسیقی راک، برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا، تور کنسرت‌هایش را ترک کرد.

بی‌خیال کنسرت: امشب فقط سیتی!

به گزارش "ورزش سه"، نوئل گالاگر همراه با بند موسیقی‌اش روز شنبه تور کنسرت‌های خود را ترک کرده تا بازی حساس فینال لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کند.

تیم پپ گواردیولا در تلاش برای تکمیل سه گانه در استانبول به مصاف اینترمیلان رفته و گالاگر به دلیل برگزاری تور آمریکای شمالی نتوانسته با حضور در ورزشگاه تیم محبوبش را تشویق کند.

با این حال، او موفق شد خودش را به محل تجمع طرفداران منچسترسیتی در نزدیک‌ترین آدرس برساند و این بازی حساس را تماشا کند.

1885666

شبکه CBS، پخش کننده مسابقات لیگ قهرمانان در ایالات متحده آمریکا، عضو سابق گروه اوآسیس را نشان داد که وارد یک کافه در سن دیگو کالیفرنیا می‌شود تا مسابقه حساس فوتبال اروپا را ببیند.

گالاگر و برادرش، لیام، هوادار سیتی هستند و او قبلاً فاش کرده بود که مطمئن است حتما بازی فینال را تماشا خواهد کرد.

ستاره موسیقی راک اوایل هفته قول داد که اگر منچسترسیتی اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، به مانند ارلینگ هالند با لباس زیر در کنسترش شرکت می‌کند!

1885667

گالاگر در گفت‌وگو با وب سایت باشگاه منچسترسیتی فاش کرد که تصویر نمادین هالند را که پس از پیروزی 4-1 آنها مقابل آرسنال در آوریل گرفته شده بود، بازسازی خواهد کرد.

گالاگر فاش کرد: "در استانبول نخواهم بود. به دلیل قراردادم موظفم که کنسرت را بدون توجه به هر چیزی انجام دهم و با آن مشکلی ندارم. بازی را در یک کافه در سن دیگو تماشا خواهم کرد. اگر سیتی برنده شود و هالند هت تریک کند، من مانند هالند با لباس زیر ادامه تور کنسرتم را اجرا می‌کنم."

دیدگاه‌ها