کد خبر : 1943303 | 21 خرداد 1402 ساعت 01:06 | 117.1K بازدید | 31 دیدگاه

صحنه‌ای که هرگز از یاد اینتر نمی‌رود

لوکاکو، لعنت به تو! (عکس)

روملو لوکاکو مقابل منچسترسیتی بیشتر از اینکه شانس گلزنی تیمش باشد، موجب عصبانیت همبازیان و سرمربی‌اش بود.

لوکاکو، لعنت به تو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی فینال فینال لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی شهر استانبول به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.

نماینده ایتالیا که برای رسیدن به فینال میلان را از پیش رو برداشته بود، امشب شاهد عملکرد ضعیف مهاجمانش مقابل منچسترسیتی بود.

اینتر امشب مجبور شد به دلیل مصدومیت ادین ژکو، از اواسط نیمه دوم شاهد حضور روملو لوکاکو در کنار لائوتارو مارتینز در خط حمله باشد.

لوکاکو اما بیشتر اینکه شانس گلزنی تیمش را افزایش بدهد، مقابل سیتی برعکس عمل کرد و دو فرصت خوب را از تیمش گرفت. او بعد از اینکه مقابل ضربه سر فدریکو دیمارکو در آستانه دروازه حریف ایستاده بود، در آخرین دقایق بازی می‌توانست تمامی معادلات را بهم بزند.

ویدئو: 303243

لوکاکو بین مدافعان سیتی روی ارسال به دروازه در دقیقه 88 می‌توانست با کمی دقت بیشتر ضربه سرش را به گل تبدیل کند و تیمش را برای رفتن به وقت اضافه آماده کند اما ضربه او درست به جایی رفت که ادرسون ایستاده بود و دروازه‌بان برزیلی با پایش این موقعیت را مهار کرد.

1885739

عدم دقت کافی لوکاکو که بهترین فرصت برای بازگشت اینتر به بازی را هدر داد، فریاد سیمونه اینزاگی را بلند کرد. این سرمربی درحالی‌که از این اتفاق شوکه شده بود ابتدا با فریادی بلند واکنش نشان داد، سپس دستانش را روی سرش گذاشت و بعد به زانو افتاد تا دوباره فریاد بزند.

حسرت اینزاگی از این موقعیت قطعا تا مدت‌ها در ذهنش باقی می‌ماند که لوکاکو چطور می‌توانست تمام تیمش را از یک شکست با چند سانتی‌متر چرخش بیشتر توپ نجات بدهد اما چنین فرصتی را به راحتی از دست داد.

دیدگاه‌ها