کد خبر : 1943312 | 21 خرداد 1402 ساعت 01:31 | 18.6K بازدید | 4 دیدگاه

روبن دیاس مرد شماره یک فینال!

ستاره پرتغالی منچسترسیتی با رهبری خط دفاعی سیتیزن‌ها در طول بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای به جا گذاشت.

روبن دیاس مرد شماره یک فینال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال منچسترسیتی با پیروزی یک بر صفر در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر اینترمیلان به اولین عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های چمپیونزلیگ دست پیدا کرد.

قهرمانی‌ای که در سخت‌ترین حالت ممکن و بسیار متفاوت از تصورات هواداران فوتبال به دست آمد تا شیرینی آن برای سیتیزن‌ها دوچندان و تلخی آن برای هواداران نراتزوری بیشتر از حالت معمول شود.

اما شاید اغراق آمیز نباشد اگر بگوییم سیتیزن‌ها این پیروزی را بیش از هر بازیکن دیگری مدیون روبن دیاس بودند که با رهبری فوق‌العاده خط دفاعی آبی‌های منچستر در طول بازی موفق شد از فشار حملات اینتر به خصوص در نیمه دوم کاسته و بازی‌سازی را به خوبی در عقب زمین انجام بدهد.

شاید اوج کار روبن دیاس در این مسابقه لحظه‌ای بود که با دفع توپ شگفت‌انگیز روی ریباند ضربه سر لوکاکو و دفع آن توسط ادرسون، از ثبت گل تساوی اینتری‌ها جلوگیری کرد تا تک گل رودری پرپر نشده و ستاره‌های من سیتی با همان گل به نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در چمپیونزلیگ دست پیدا کنند.

به این ترتیب دیاس که به عنوان یک مهره غیرقابل جانشین قلب دفاع سیتی را خانه خود کرده و خیال پپ را از این پست راحت کرده، با ارائه بهترین نمایش ممکن برای یک مدافع آخر، به بزرگ‌ترین افتخار دوران ورزشی خود دست پیدا کرد.

دیدگاه‌ها