کد خبر : 1943313 | 21 خرداد 1402 ساعت 01:35 | 29.6K بازدید | 12 دیدگاه

ابرستاره مثل ابربهار اشک ریخت

گریه‌های تمام نشدنی هالند پس از قهرمانی سیتی!

ارلینگ هالند در 22 سالگی موفق شد همان مهره‌ای باشد که گوآردیولا برای قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان اروپا به او نیاز داشت.

گریه‌های تمام نشدنی هالند پس از قهرمانی سیتی!

به گزارش "ورزش‌سه"، چندین سال بود که گوآردیولا در شهر منچستر برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کرد، اما انگار در تمام این مدت آنها یک مهره سرنوشت‌ساز را کم داشتند.

1885765
هالند در دیدار ابتدایی خود زیر نظر گوآردیولا چندین فرصت بسیار خوب را از دست داد، تا تردیدهایی درباره آینده او و عملکردش در تیم جدید ایجاد شود، اما با شروع فصل جدید این ماشین گلزنی قدرتمند و سریع منچسترسیتی مهارناپذیر شد و با به ثمر رساندن 36 گل بالاتر از هری کین 30 ساله آقای گل مسابقات لیگ برتر شد.

1885763

شاید مهم‌ترین مسئولیتی که روی دوش این ستاره جوان سنگینی می‌کرد، کمک به سیتی برای کسب قهرمانی اروپا بود، که پس از چند سال زحمت بی‌قفه سیتیزن‌ها با اندیشه‌های گوآردیولا، سرانجام این موفقیت برای اولین مرتبه در تاریخ برای سیتی و پس از بیش از یک دهه برای سرمربی خوشفکر اسپانیایی رقم خورد.

1885764

هالند به شدت در پایان مسابقه از کسب این عنوان در اولین سال انتقال به منچسترسیتی هیجان زده و خوشحال بود. این ابرستاره دنیای فوتبال در حالی که از فشار 90 دقیقه دوندگی سرخگون به نظر می‌رسید و اشک می‌ریخت، برای چندین دقیقه متوالی فریاد زد و شادی‌اش را با هم تیمی‌هایش و گوآردیولا تقسیم کرد.

1885766

البته هالند مانند دیدار برابر رئال مادرید موفق نشد در گلزنی موفق عمل کند، اما فشار مفرطی که با حضور این مهاجم تنومند، خط دفاعی اینتر تحت فشار قرار می‌گرفت و خط میانی و خط دفاعی سیتی می‌توانست بالا بیاید و تیم حریف را تحت فشار بگذارد.

دیدگاه‌ها