کد خبر : 1943317 | 21 خرداد 1402 ساعت 01:44 | 83.7K بازدید | 19 دیدگاه

حضور بد موقع در سه صحنه تاریخی

فقط یک دلیل داشت که اینتر برنده نشد! (عکس)

روملو لوکاکو را می توان یک بازیکن نفرین شده در ترکیب اینتر قلمداد کرد، او در سه صحنه تاریخی در بدترین نقطه زمین حضور داشته است.

فقط یک دلیل داشت که اینتر برنده نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فصل بد فوتبالی روملو لوکاکو به بدترین شکل ممکن نیز به پایان رسید. پس از اینکه او در جام جهانی فرصت های عجیبی را برابر کرواسی از دست داد و عامل اصلی حذف بلژیک از آن مسابقات بود، با حضوری بد موقع در برابر دروازه سیتی، مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

در دقیقه 70 بازی بود که اینتر یک فرصت فوق العاده را به شکلی باورنکردنی در دهانه دروازه از دست داد. یک ارسال به فدریکو دی مارکو رسید که ضربه سر نخست او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه مقابل خود این بازیکن قرار گرفت و او سعی کرد باز هم با ضربه سر، برای گلزنی تلاش کند.

1885774
1885775

در شرایطی که ادرسون در شرایط خوبی برای واکنش روی توپ قرار نداشت، ضربه سر دی مارکو در عین ناباوری و در فاصله یک متری تا خط دروازه، به پشت روملو لوکاکو برخورد کرد و مهاجم بلژیکی در نقش یک مدافع، دروازه سیتی را نجات داد.

هواداران اینتر پیش از این نیز دو بار تجربه این اتفاق تلخ را داشته اند. یعنی لوکاکو درست در بدترین جای ممکن قرار داشته و سد راه موفقیت تیمش شده است، یک بار برای صعود از دور گروهی و یک بار نیز در فینال لیگ اروپا.

1885776
1885777

در فینال فصل 2019 – 2020 لیگ اروپا بود که جدال اینتر و سویا با تساوی 2 – 2 دنبال می شد که ضربه قیچی برگردان دیگو کارلوس در شرایطی که مسیری خارج از چارچوب دروازه اینتر را در پیش گرفته بود، با دخالت لوکاکو، وارد دروازه هندانوویچ شد تا سویا با این گل، از سد نراتزوری گذشته و قهرمان لیگ اروپا شود.

در فصل 2020 – 2021 نیز و در دیدار پایانی مرحله گروهی، در شرایطی که اینتر برای صعود از گروه خود نیازمند پیروزی برابر شاختار دونتسک بود، بازی با تساوی بدون گل دنبال می شد تا اینکه ضربه سر الکسیس سانچز در دقایق پایانی بازی، پیش از ورود به دروازه، به طرز عجیبی به سر روملو لوکاکو برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

1885778

در نهایت آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا اینتر با 6 امتیاز، پس از رئال مادرید (10 امتیاز)، مونشن گلادباخ (8 امتیاز)، شاختار دونتسک (8 امتیاز) در قعر جدول گروه قرار گرفته و از دور رقابت‌ها حذف شود. اگر لوکاکو در برابر دروازه حریف نبود و ضربه سانچز گل می شد، اینتر با 8 امتیاز و به دلیل برتری در بازی رو در رو مقابل گلادباخ، راهی دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا می شد.

دیدگاه‌ها