کد خبر : 1943325 | 21 خرداد 1402 ساعت 02:06 | 22.7K بازدید | 20 دیدگاه

ادعای بزرگ اینزاگی: دوباره به فینال چمپیونزلیگ می‌رسیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که تیمش با نمایش امشب مقابل منچسترسیتی، توانایی‌هایش را به دنیا نشان داد و ادعا کرد که تیمش بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان باز خواهد گشت.

ادعای بزرگ اینزاگی: دوباره به فینال چمپیونزلیگ می‌رسیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حالی امشب در فینال لیگ قهرمانان با یک گل مغلوب منچسترسیتی شد که پیش از بازی بسیاری شانس تیم انگلیسی را بیشتر از حریف می‌دانستند اما شاگردان اینزاگی در دیدار امشب نمایش‌های درخشانی داشتند و تنها نتوانستند از موقعیت‌های‌شان استفاده کنند و در نهایت بازی را به حریف واگذار کردند.
اینزاگی در پایان بازی گفت: "ما بازی فوق‌العاده‌ای ارائه دادیم و باید به این مسئله افتخار کنیم. ما نباید به اما و اگرها فکر کنیم. ما شایستگی نتیجه بهتری را داشتیم. 
من بازیکنانم را تک تک در آغوش گرفتم چون آنها فوق‌العاده بودند، مانند هواداران‌مان و شایسته نتیجه متفاوتی بودند اما من امیدوارم که آنها از دیدن بازی امشب تیمشان راضی باشند.

1885808

25 دقیقه پایانی بازی را همه می‌توانند ببینند. مثل این بود که توپ نمی‌خواهد وارد دروازه شود. این اتفاق رخ داد و متاسفانه این در فینال چمپیونزلیگ بود. ما به تیر زدیم، یک توپ از روی خط برگشت داده شد و یک شوت ما به بازیکن خودمان برخورد کرد؛ همه این اتفاقات افتاد.
ما با قدرت خودمان مقابل منچسترسیتی بازی کردیم و خیلی خیلی خوب بودیم. با این روحیه، سازماندهی و اراده، فکر می‌کنم در آینده بار دیگر به اینجا برمی‌گردیم."
در دیدار امشب هاکان چالهان اوغلو و لائوتارو مارتینز، دو ستاره اینتر، نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. اینزاگی در مورد آنها گفت: "در چنین شبی، من نمی‌توانم در مورد یک بازیکن صحبت کنم که کمتر از سطح خودش بازی کرد. دیروز هم گفتم که من بازیکنانم را با هیچ کسی عوض نمی‌کنم و امشب دنیا دید که چرا."

دیدگاه‌ها