کد خبر : 1943326 | 21 خرداد 1402 ساعت 02:07 | 195.5K بازدید | 20 دیدگاه

شرط‌بندی ستاره من‌سیتی برای قهرمانی

جشن قهرمانی با ریش‌تراش، ریش ادرسون تراشیده شد!

دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی اتفاق جالبی پس از قطعی شدن قهرمانی تیمش در اروپا رقم زد.

جشن قهرمانی با ریش‌تراش، ریش ادرسون تراشیده شد!

به گزارش "ورزش سه"، ادرسون در شب فینال لیگ قهرمانان اروپا یکی از بهترین و شاید ستاره منچسترسیتی در دیدار مقابل اینتر میلان بود که واکنش‌های او بارها دروازه تیمش را نجات داد تا جام قهرمانی را از دست ندهند و با کسب سه گانه فصل ۲۳-۲۰۲۲ را به بهترین شکل در استانبول تمام کنند.

اما پیروزی در فینال لیگ قهرمانان و جام اروپایی یک اتفاق تلخ هم برای گلر برزیلی منچسترسیتی داشت و او مجبور شد ریش زیر چانه خود را که همواره داشت، بتراشد!

1885819
1885820
1885821

ادرسون قبل از بازی فینال مقابل اینتر میلان، با فرد کلادیرا، خبرنگار ورزشی شبکه TNT، در انگلیس شرط بسته بود که در صورت کسب قهرمانی اروپا ریش‌های خاص خود را می‌تراشد و در مقابل، این خبرنگار هم سبیل خود را بزند!

این خبرنگار ورزشی که خود را به ورزشگاه آتاترک استانبول و محل فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده بود، پیش از شروع دیدار منچسترسیتی و اینتر میلان، تصویری از خود به همراه یک ریش‌تراش در کنار توپ بازی منتشر کرد و به نوعی به ادرسون هشدار داده بود که این کار را در صورت قهرمانی من‌سیتی انجام می‌دهد.

پس از پایان بازی و در جریان جشن قهرمانی تاریخی منچسترسیتی، ادرسون به کنار زمین آمد و ماشین اصلاح را از فرد کلادیرای برزیلی گرفت و سبیل او را تراشید و در ادامه هم این خبرنگار شبکه TNT ، ریش‌های این دروازه‌بان را زد تا شرط‌بندی دو طرف در زمین ورزشگاه آتاترک المپیک استانبول اجرایی شود.

1885809
1885810

دیدگاه‌ها