کد خبر : 1943334 | 21 خرداد 1402 ساعت 02:38 | 16.2K بازدید | 3 دیدگاه

استونز: نگاه کنید از کجا به کجا رسیدیم؛

روایت احساسی مدافع سیتی تا قهرمانی اروپا

مدافع منچستر سیتی روایت جالبی از مسیر موفقیت تیمش تا رسیدن به نخستین قهرمانی اروپا دارد.

روایت احساسی مدافع سیتی تا قهرمانی اروپا

به گزارش "ورزش سه"، جان استونز که یکی از مهره‌های کلیدی منچستر سیتی برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود، پس از بازی فینال به شبکه بی‌تی اسپورت عنوان کرد: این قهرمانی همان قهرمانی بود که چندین سال برای ما از دست رفت، اما حالا من خیلی خوشحالم. به ویژه اینکه در این تیم حضور دارم و در نوشتن تاریخ برای تیمم بودم.

او ادامه داد: ما دومین تیم هستیم که توانستیم در یک فصل به سه گانه دست پیدا کنیم و البته هر دوی آنها در دوره‌های مختلف ویژگی‌های خاص خود را دارند.

این مدافع منچستر سیتی یادآور شد: ما اکنون پس از این فصل سطح‌مان را بالا برده‌ایم. کافی است نگاه کنیم که در لیگ برتر از کجا آمده‌ایم و موفق به قهرمانی شدیم. پس از آن، جام حذفی را بردیم و به اینجا(فینال اروپا) آمدیم و قهرمان شدیم. کلمات را نمی‌توانم برای توصیف این لحظات پیدا کنم.

1885847

استونز با اشاره به اینکه در فینال بیشتر در پست شماره ۸ بازی کردم که دوستش داشتم، اظهار کرد: هنوز در حال یادگیری هستم، احساس نمی‌کنم بهترین هستم اما همه توانم را گذاشتم. موقعیت‌هایی ایجاد کردیم ولی لحظات حساسی هم روی دروازه ما بود که ادرسون تیم را نجات داد ولی حالا می‌توانیم درباره قهرمانی در این تورنمنت صحبت کنیم.

او در پایان درباره برنامه‌های جشن قهرمانی منچستر سیتی گفت: من هیچ نظری ندارم. فکر می‌کنم الان تست دوپینگ دارم، اما این قهرمانی یک شروع عالی برای آینده است.

دیدگاه‌ها