کد خبر : 1943337 | 21 خرداد 1402 ساعت 02:46 | 246K بازدید | 44 دیدگاه

در دورترین رؤیاهایم هم چنین تصوری نمی‌کردم!

اعتراف صادقانه هالند بعد از قهرمانی سیتی

ارلینگ هالند، ستاره گلزن سیتی، بعد از قهرمانی تیمش اعتراف کرد که تصور نمی‌کرد اینقدر زود به موفقیت‌های کنونی دست پیدا کند.

اعتراف صادقانه هالند بعد از قهرمانی سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با غلبه بر اینتر فاتح چمیپونزلیگ شد تا سه‌گانه خود را در این فصل تکمیل کند. ارلینگ هالند، ستاره نروژی آبی‌ها، با وجود اینکه فروغ چندانی در استانبول نداشت، اما به واسطه درخشش استثنایی در طول فصل، یکی از ارکان اصلی کسب این سه‌گانه بود. او در پایان بازی، درحالی‌که از شدت خوشحالی اشک می‌ریخت، مدام با خود تکرار می‌کرد: "این غیرقابل باور است..."

ارلینگ هالند با 12 گل زده آقای گل UCL شد تا مثل لیگ برتر جام و کفش طلا را یک‌جا برنده شود.

1885852

او ترجیح داد خیلی صادقانه در مورد احساسات خود پس از فتح چمپیونزلیگ صحبت کند: "واقعا باورنکردنی است! صادقانه بگویم، در دورترین رؤیاهایم نیز هرگز تصور نمی‌کردم در 22 سالگی به این موفقیت دست پیدا کنم!"

ستاره خط حمله سیتی از اینکه توانسته از کشوری ناشناخته در دنیای فوتبال به چنین سطحی برسد به خود افتخار می‌کند: "این نشان می‌دهد که امکان پیشرفت حتی برای یک پسر بچه از شهری کوچک در نروژ  هم وجود دارد. جوانان بسیاری شرایط مشابه مرا دارند و در سالن‌های سرپوشیده شهر با انگیزه تکرار چنین موفقیتی‌هایی بازی می‌کنند."

1885853

هالند در سال اول حضورش در سیتی به هر موفقیتی که فکرش را می‌کرد رسید. با این وجود او همچنان تشنه موفقیت و قهرمانی‌های بیشتر است: "بعد از چند روز که حس این قهرمانی از سرمان پرید، بار دیگر روی فتح دوباره آن تمرکز خواهم کرد. چون می‌دانم که باز هم می‌خواهم به چنین موفقیتی دست پیدا کنم."

1885854

دیدگاه‌ها