کد خبر : 1943351 | 21 خرداد 1402 ساعت 08:40 | 68.5K بازدید | 8 دیدگاه

کاپیتان سیتی را خفه کردند! (عکس)

آغوش هواداران منچستر سیتی برای کاپیتان تیم‌شان بازتر از همیشه بود.

کاپیتان سیتی را خفه کردند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی و حسرت چندین ساله مالک و هواداران منچستر سیتی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ به بهترین شکل پایان یافت و این تیم توانست سه قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و ایلکای گوندوگان این سه جام را بالای سر ببرد و به ویترین افتخارات این تیم اضافه کند.

ایلکای گوندوگان که به خاطر دوران طولانی مدت حضورش در منچستر سیتی تبدیل به کاپیتان و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم شده، شنبه شب برای نخستین بار جام قهرمانی اروپا را بالای سر برد و به شدت به خاطر کسب این افتخار اشک ریخت و از سوی تماشاگران تشویق شد.

این ستاره تیم ملی فوتبال آلمان که طی مدت هفت سال حضورش در منچستر سیتی پنج قهرمانی لیگ جزیره را کسب کرده و دو بار در دوران بازی خود همراه با این باشگاه و دورتموند تا فینال پیش رفته و در رسیدن به قهرمانی اروپا ناموفق بود، دیشب توانست به‌عنوان کاپیتان، جام بگیرد و فصل را رویایی تمام کند.

گوندوگان که بیشتر از سایر بازیکنان من‌سیتی اشک شوق می‌ریخت، پس از جشن قهرمانی بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه المپیک آتاتورک استانبول رفت و در آغوش هواداران زیادی قرار گرفت که البته ممکن است آخرین دیدارشان هم باشد و این ستاره آلمانی فصل آینده را در بارسلونا آغاز کند.

1885875
1885876

دیدگاه‌ها