کد خبر : 1943363 | 21 خرداد 1402 ساعت 09:17 | 41.9K بازدید | 17 دیدگاه

ژانگ:

اینتر قدرتش را به رخ منچسترسیتی کشید

استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر منچسترسیتی ابراز رضایت کرد.

اینتر قدرتش را به رخ منچسترسیتی کشید

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آتاترک استانبول به مصاف منچسترسیتی رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 

آنها پیش از دریافت این گل فرصت این را داشتند که دروازه حریف را باز کنند اما نتوانستند از این فرصت استفاده کنند. این تیم همچنین پس از این که از حریف عقب افتاد هم چند فرصت گلزنی خوب داشت که از دست رفت. 

ژانگ پس از پایان بازی به اسپورت مدیاست گفت: «اول از همه باید به سیتی تبریک بگویم. آنها فصل بسیار خوبی داشتند. در عین حال، من بسیار بسیار افتخار می‌کنم که با بازیکنانم و مربیان و کارکنانم به اینجا آمدم. 

1876230

عملکردی که امشب داشتیم نشان داد که تا چه حد قدرتمند هستیم. همه پیش از بازی فکر می‌کردند که ما هیچ شانسی نداریم اما فینال قدرت ما را به رخ همه کشید و نشان داد که ما این توانایی را داریم که در بالاترین سطح ممکن رقابت کنیم. من واقعا به این تیم افتخار می‌کنم.

هیچ فصلی قرار نیست کاملا فوق‌العاده باشد. همیشه فرصت برای پیشرفت بیشتر وجود دارد اما برای این که فصل بعد بتوانیم بهتر باشیم باید به صورت روزمره تلاش بیشتری داشته باشیم. ما واقعا به تک تک این افراد افتخار می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها