کد خبر : 1943369 | 21 خرداد 1402 ساعت 09:56 | 56.2K بازدید | 19 دیدگاه

هشدار به پپ: طلسم‌ها را برداشتم تا قهرمان اروپا شوی!

دیمیتری سلوک، مدیربرنامه سابق یحیی توره، مدعی شده که طلسم‌های انجام شده روی منچسترسیتی را برداشته تا این تیم قهرمان لیگ قهرمانان شود.

هشدار به پپ: طلسم‌ها را برداشتم تا قهرمان اروپا شوی!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته موفق شد با پیروزی 0-1 برابر اینتر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد. 

پپ گواردیولا پیش از این هم با سیتی به فینال لیگ قهرمانان 2021 رسیده بود اما توانست آن جام را از آن خود کند و با شکست برابر چلسی به جایگاه دوم و نایب قهرمانی رضایت داد. 

پس از این اتفاق بود که سلوک، مدیربرنامه وقت یحیی توره، به چند رسانه گفته بود که به دلیل برخورد بدی که این مربی کاتالان با این بازیکن داشته، طلسم شده است و نمی‌تواند این جام را بالای سر ببرد. 

با این حال، شرایط در سال جاری تغییر کرد و این مدیر برنامه در گفتگو با چند رسانه اظهار داشت: «جادوگران این طلسم را باطل کرده‌اند و این تیم می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.»

این داستان در اواسط سال 2018 شروع شد. زمانی که گواردیولا اعلام کرد نیازی به توره ندارد، بازیکنی که هشت سال در سیتی بود و از محبوبیت بالایی در این تیم برخوردار بود. تنش بین این دو نفر که تا آن زمان پنهان شده بود ناگهان در چشم هواداران و رسانه‌های انگلیسی آشکار شد. 

1873223

توره حتی تا جایی پیش رفت که مدعی شد گواردیولا با بازیکنان سیاه‌پوست مشکل دارد. او گفت: «من احساس می‌کنم او تمام تلاشش را کرد تا فصل گذشته من را نابود کند.»

اما مسئله طلسم کمی بعدتر مطرح شد و این موضوع از سوی خود توره نبود، بلکه مدیر برنامه این بازیکن بود که چنین چیزی را مطرح کرد. سلوک در این باره گفته بود: «گواردیولا کاری کرد که تمام آفریقا علیه او شد. من اطمینان دارم که جادوگران آفریقایی تمام تلاش‌شان را خواهند کرد تا او نتواند فاتح لیگ قهرمانان شود. این طلسم آفریقا برای گواردیولا است. این بومرنگ به خودش برمی‌گردد.»

1885882

با این حال، شرایط در طول پنج سال گذشته تغییر کرد و سلوک در گفتگو با روزنامه میرر اظهار داشت: «من فکر می‌کنم زمان به پایان رسیدن این تلخکامی رسیده است. من می‌دانم که یحیی هم همین احساس را دارد و چیزی جز موفقیت برای سیتی نمی‌خواهد. من می‌توانم بگویم که جادوگران طلسم را باطل کرده‌اند و باور دارم که سیتی با پپ قهرمان لیگ قهرمانان خواهد شد.»

در نهایت سیتی شب گذشته موفق شد برای اولین بار با هدایت گواردیولا جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها