کد خبر : 1943372 | 21 خرداد 1402 ساعت 10:27 | 66.1K بازدید | 80 دیدگاه

کری پپ برای رئال: 13 تا عقب هستیم اما می‌رسیم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان شوخی جالبی با رئال مادرید کرد.

کری پپ برای رئال: 13 تا عقب هستیم اما می‌رسیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر اینتر قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این پیروزی به این معنا بود که آنها بالاخره و پس از مدت‌ها تلاش و سرمایه‌گذاری توانستند رویای رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان را به واقعیت تبدیل کنند و این جام را بالای سر ببرند. 

این اولین قهرمانی سیتی در این رقابت‌ها بود، در حالی که آنها پیش از این هم به فینال این مسابقات راه پیدا کرده بودند اما شکست برابر چلسی باعث شده بود که تنها به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کنند. 

1885877

گواردیولا پس از پایان این بازی و زمانی که مشغول پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران بود، شوخی بسیار جالبی را با رئال مادرید کرد که خنده بلند خبرنگاران و حاضران را به همراه داشت. 

او با اشاره به 14 قهرمانی رئال مادرید و رکورددار بودن این باشگاه در لیگ قهرمانان گفت: «رئال مادرید، خیالت راحت نباشد! ما 13 قهرمانی در لیگ قهرمانان از تو عقب هستیم اما تعقیبت می‌کنیم تا برسیم!»

رئال مادرید در چند سال اخیر رکورد قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها را به شکل قابل توجهی بهبود بخشیده و در حال حاضر نزدیک‌ترین باشگاه به آنها میلان است که هفت قهرمانی در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها