کد خبر : 1943374 | 21 خرداد 1402 ساعت 10:41 | 46K بازدید | 26 دیدگاه

هیئت مدیره استقلال چهار نفره شد

پایان کار مظلومی و مومنی، ابقای حجت کریمی

با تصمیم مجمع عمومی باشگاه استقلال دو عضو سرشناس از هیات مدیره باشگاه استقلال جدا شدند.

پایان کار مظلومی و مومنی، ابقای حجت کریمی

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی باشگاه استقلال با حضور سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، قربان‌زاده نماینده وزارت اقتصاد و دارایی و مرتضی فلاح مدیرکل دفتر حقوقی در محل وزارت ورزش و جوانان با پایان ماموریت سه عضو هیئت مدیره به اتمام رسید.  

دقایقی پیش با تصمیم مجمع عمومی باشگاه استقلال دو عضو سرشناس از جمع اعضای هیات مدیره استقلال جدا شدند. پرویز مظلومی و محمد مومنی دو عضوی هستند که دیگر در جمع اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال حضور نخواهند داشت. هم چنین علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده نفراتی هستند که به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه اضافه شدند. این دو نفراتی هستند که از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی برای حضور در جمع اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند. 

1885912
مهدی حیدرزاده مدیر کارگزاری مدبر آسیا عضو جدید هیئت مدیره آبی‌هاست

همچنین مهمترین تصمیم مجمع عمومی باشگاه استقلال ماندن حجت کریمی در جمع اعضای هیات مدیره بوده که می تواند به ابقای وی در سمت مدیریت باشگاه بیانجامد.

پیش تر قرار بود اگر هیات مدیره استقلال 5 نفر عضو داشته باشد، 3 عضو از سوی وزارت ورزش و جوانان و 2 عضو از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی معرفی شوند. دو عضو وزارت امور اقتصاد و دارایی در هیات  مدیره استقلال مشخص شدند و به زودی 2+1 عضو دیگر از سوی وزات ورزش و جوانان هم در هیات مدیره استقلال معرفی می شوند. 
وزارت ورزش و جوانان در تلاش است دو عضو  ورزشی را به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه کند تا این تیم در فصل جدید با مشکلات مالی و مدیریتی روبرو نشود.

از میان اعضای هیئت مدیره افضلی در سمت خود باقی ماند اما احتمالا او هم به زودی از این جمع کنار خواهد رفت.

دیدگاه‌ها