کد خبر : 1943389 | 21 خرداد 1402 ساعت 11:20 | 37.2K بازدید | 15 دیدگاه

مظلومی و مومنی، جدا شدند اما می مانند!

پرویز مظلومی و محمد مومنی با وجود جدایی از هیات مدیره باشگاه استقلال به فعالیت خود در تیم آبی در سمت دیگری ادامه می دهند.

مظلومی و مومنی، جدا شدند اما می مانند!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس تصمیم امروز صبح مجمع عمومی باشگاه استقلال پرویز مظلومی به همراه محمد مومنی و حامد افضلی از جمع اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال کنار گذاشته شدند. فعلا حجت کریمی به همراه علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده سه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال را تشکیل می دهند که به این جمع دو نفر دیگر با معرفی از سوی وزارت ورزش و جوانان اضافه می شوند.

با وجود این تصمیم پرویز مظلومی و محمد مومنی به عنوان اعضای کمیته فنی در تشکیلات باشگاه استقلال باقی می مانند و مهمترین وظیفه آنها انتخاب سرمربی به جای ریکاردو ساپینتو است. البته قرار است اعضای کمیته فنی در جریان فصل هم نشست های متعددی با هم داشته باشند و عملکرد سرمربی جدید را بررسی و به مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گزارش دهند. هم چنین اعضای کمیته فنی می توانند، در مورد نفراتی که قرار است از ترکیب تیم کنار گذشته شوند و بازیکنانی که به خدمت گرفته می شوند، نظرات خود را به هیات مدیره و باشگاه اعلام کنند.

در صورتی که سرمربی جدید تیم خارجی باشند، نقش اعضای کمیته فنی در کنار گذاشتن برخی از بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان جدید بیشتر خواهد شد، چون مربی خارجی شناخت زیادی از فوتبال ایران و بازیکنان آن ندارد.

دیدگاه‌ها