کد خبر : 1943415 | 21 خرداد 1402 ساعت 13:12 | 30.4K بازدید | 10 دیدگاه

فردیناند: پپ، تو پیکاسوی فوتبال هستی!

مدافع سابق منچستریونایتد می‌گوید پپ گواردیولا برای اثبات این که بهترین مربی فوتبال جهان است، نیازی به کسب سه‌گانه ندارد.

فردیناند: پپ، تو پیکاسوی فوتبال هستی!

به گزارش ورزش سه، منچسترسیتی با گل رودری در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان پیروز شد تا این تیم هم با کسب سه‌گانه، به دستاورد منچستریونایتد در سال 1999 برسد.

ریو فردیناند، بازیکن سابق منچستریونایتد، پس از قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان اروپا در گفتگویی با BT Sport به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت و گفت: آیا او به این مسابقه نیاز داشت تا به عنوان یکی از بهترین مربیان شناخته شود؟ آیا او بهترین نبود؟ همه ما موافقیم که او بهترین است و حتی نیازی به اثبات هم نداشت. با توجه به مسابقاتی که از او دیدیم، او تیم‌هایی دارد که طوری نقاشی می‌کنند که من در تمام عمرم ندیده‌ام؛ مثل پیکاسو، میکل آنژ.

وی افزود: این تیم فوتبالی را ارائه کرد که دنیا با تحسین آن را تماشا می‌کند. این یک پروژه و یک مسیر طولانی مدت است که چند سالی است پپ گواردیولا ارائه می‌دهد اما این بازیکنان فوتبال را از خارج از این دنیا و به صورت فردی و جمعی ارائه کردند. این تیم مطمئنا در تاریخ خواهد ماند.

فردیناند همچنین گفت: آنها تیم بزرگی هستند و لیاقتش را دارند و در مواقعی که نیاز داشتند سخت بازی کردند و توانستند عملکرد دفاعی و هجومی خوبی داشته باشند.

او در پایان گفت: من فکر می‌کنم این تفاوت بین تیم فعلی منچسترسیتی و تیم قبلی است. آنها می‌توانند پاس بدهند و فوتبال فانتزی بازی کنند و در صورت نیاز می توانند تهاجمی بازی کنند و آستین ها را بالا بزنند و در طول مسابقات نیز مبارزه کنند.

دیدگاه‌ها