کد خبر : 1943418 | 21 خرداد 1402 ساعت 13:21 | 69K بازدید | 10 دیدگاه

طارمی چشم به برزیل دارد!

ستاره فوتبال ایران امیدوار به انجام دیدارهای تدارکاتی بزرگ برای تیم ملی است.

طارمی چشم به برزیل دارد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از پنج سال بازی خارج از ایران و نمایش فوق‌العاده‌ای که فصل به فصل داشته و توانسته دو بار به‌عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال دست پیدا کند، حالا در بهترین شرایط فنی دراختیار امیر قلعه‌نویی قرار گرفته تا در دیدارهای آماده‌سازی تیم ملی در کافا به میدان برود، اما او انتظار بیشتری از روند آماده‌سازی دارد.

این ستاره ملی‌پوش که در فصل اخیر ۲۹ گل در رقابت‌های مختلف داخلی و لیگ قهرمانان اروپا برای پورتو به ثمر رساند و برابر تیم‌های بزرگ پرتغال و اروپا درخشان ظاهر شد و گلزنی کرد، حالا امیدوار است در تیم ملی نیز در چنین شرایطی قرار بگیرد و مقابل تیم‌های شاخص دنیا به میدان برود و عرض اندام کند.

مهدی طارمی امروز در مصاحبه با خبرنگاران تاکید داشت باید در برنامه‌های فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی شرکت کنند و در مسابقات آماده‌سازی مثل تورنمنت کافا حضور داشته باشند؛ هرچند او معتقد است اینگونه بازی‌ها کمکی به بازیکنان نمی‌کند و نیاز به دیدارهای بزرگ(مثل برزیل) دارند تا توانایی فنی‌شان بالا برود.

آقای گل لیگ برتر پرتغال مثل نخستین جلسه تمرینی، امروز هم با تلاش زیادی در کنار سایر بازیکنان مشغول به تمرین شد و در آیتم ویژه برای مهاجمان، دوندگی زیادی داشت و کم اشتباه ظاهر شد. 

1885973


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها