کد خبر : 1943432 | 21 خرداد 1402 ساعت 13:56 | 36K بازدید | 4 دیدگاه

فریادهای سعید در آخرین تمرین؛

ژست خاص جذاب‌ترین ستاره تیم‌ملی (عکس)

سعید عزت‌اللهی پس از حضور مستمر در ترکیب وایله به اردوی تیم‌ملی بازگشته است.

ژست خاص جذاب‌ترین ستاره تیم‌ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی در 26 سالگی توانسته از مرز پنجاه بازی ملی عبور کند و تبدیل به یکی از باتجربه بازیکنان حال حاضر تیم‌ملی شود. نکته جالب در مورد او این است که با این وضعیت سنی او اگر مثل علی دایی و جواد نکونام تا 34-5 سالگی فوتبال خود را ادامه دهد، فرصت شکستن رکورد دو اسطوره فوتبال ایران را هم خواهد داشت.

1885992

عزت‌اللهی که بعد از کی‌روش و اسکوچیچ، تجربه کار با امیر قلعه‌نویی را پیدا کرده، حالا رقبای تازه را در کنار خود می‌بیند و باید با علی علیزاده و سعید مهری برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند که البته به نظر می‌رسد او شانس بسیار بیشتری از این دو بازیکن دارد و احتمالا به همراه نوراللهی، اولویت نخست امیر قلعه برای جام ملتها خواهد بود.

او در تمرین امروز که با حضور خبرنگاران برگزار شد نیز انگیزه بالایی را از خود نشان داد و در اواسط تمرین نیز برای صدا زدن یکی از بازیکنان به شکلی جالب او را خطاب داد تا امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه این لحظه جالب را ثبت کند.

1885991
1885993

نکته مهم در مورد عزت‌اللهی که جزو بازیکنان خوشتیپ تیم‌ملی است و از سوی صفحات هواداری اینستاگرامی‌اش به عنوان جذابترین معرفی می‌شود، فاصله شش ماهه تا پایان قرارداد با وایله است که امکان مذاکره رسمی باشگاه‌ها با شخص او را می‌دهد و احتمالا در تابستان دوباره باید منتظر پیشنهاد رنگارنگ از ایران برای او ماند.

اما به نظر می‌رسد عزت‌اللهی که پیشنهاد تمدید با وایله را هم در جیب دارد، منتظر پیشنهادی از اروپا خواهد نشست تا احتمالا فوتبال خود را همچنان در قاره سبز ادامه دهد. در پنجره قبل او پیشنهاداتی از پرتغال داشت اما در نهایت رقم درخواستی وایله همه چیز را به آینده موکول کرد.

دیدگاه‌ها