کد خبر : 1943438 | 21 خرداد 1402 ساعت 14:01 | 27K بازدید | 7 دیدگاه

قفس توری تیم ملی در حال پوست‌اندازی (عکس)

حسین پورحمیدی با درخشش در رقابت‌های لیگ برتر توانسته خودش را به اندیشه‌های سرمربی تیم ملی تحمیل کند.

قفس توری تیم ملی در حال پوست‌اندازی (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از جام جهانی 2014 و جام ملت‌های 2015 که با کنار گذاشتن مهدی رحمتی توسط کارلوس کی‌روش، علیرضا حقیقی مرد شماره یک فوتبال ایران در برزیل و استرالیا بود، ماجرا به طور کلی در چارچوب دروازه ایران دچار تغییر و تحولات گسترده‌ای شد.

ابتدا بیرانوند بود که خودش را به تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2018 تحمیل کرد و این سنگربان آماده حالا چند سالی می‌شود، که مهره بی‌جانشین تیم ملی در این پست به شمار می‌رود و اتفاقات دیدار جام جهانی 2022 برابر انگلیس به خوبی این موضوع را به اثبات رساند.

با این حال طی همین مدت با توجه به عملکرد خوبی که گلرهای ایرانی در رقابت‌های مختلف داشته‌اند، قرار گرفتن در لیست تیم ملی هم یکی از چالش‌ها بوده که سنگربانان مختلفی طی این مدت نظیر مظاهری، اخباری، حسینی و عابدزاده به این موقعیت رسیده‌اند، اما حالا شرایط در پست شماره یک تیم ملی با حضور امیر قلعه‌نویی دچار تغییرات قابل توجهی شده است.

1885999

با حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی، مهم‌ترین اتفاق خط خوردن امیر عابدزاده بوده که در صعود ایران به جام جهانی قطر نقش پررنگی ایفا کرد، اما این روزها جای خود را به حسین پورحمیدی داده است.

از سوی دیگر پیام نیازمند که پیش از جام ملت‌های 2019 امارات برای اولین مرتبه به اردوی تیم ملی رسید و از آن زمان تاکنون موفق به حفظ جایگاه خود شده است، با حضور امیر قلعه‌نویی مربی سابقش در سپاهان پس از سال‌ها به سنگربان دوم بدل شده است. 
ضمن اینکه خط خوردن حسین حسینی هم یکی از تغییرات قابل توجه آخرین اردوی تیم ملی بوده است.

باید دید این تغییرات با وجود رقبای قدرتمندی که این سه گلر دارند و همینطور زمانی که تا شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باقی مانده، چطور پیش خواهد رفت.

1886000

دیدگاه‌ها