کد خبر : 1943445 | 21 خرداد 1402 ساعت 14:22 | 35.6K بازدید | 12 دیدگاه

خشم ستاره اینتر از باختن با یک گل زشت

رابین گوسنس معتقد است اگر از فرصت‌هایی که به دست آورده‌ای استفاده نکنی، آن وقت یک "گل زشت" می‌خوری و می‌بازی.

خشم ستاره اینتر از باختن با یک گل زشت

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده بازی اینتر و سیتی، ادرسون با یک واکنش به موقع جلوی توپی را که رابین گوسنس با ضربه سری سنگین روانه دروازه کرده بود، گرفت و به این ترتیب اینتر در زدن گل مساوی ناکام ماند.

این آخرین اتفاق بازی بود و بلافاصله بعد از آن، داور سوت پایان را زد و سیتی فینال لیگ قهرمانان را یک بر صفر برد. ستاره آلمانی اینتر در واکنش به شکست در این مسابقه گفت: «راستش احساس کاملا بدی دارم. رویای کودکی‌ام تمام شد و رفت.»

1886010

اگر توپ او گل می‌شد، بازی به وقت‌های اضافه کشیده می‌شد و یک فصل ناموفق برای او رنگ و بوی تازه‌ای پیدا می‌کرد. او این فصل اغلب نیمکت‌نشین بود و به عنوان بازیکن ذخیره به زمین می‌رفت، اتفاقی که در فینال هم رخ داد.

البته اینتر به غیر از ضربه گوسنس موقعیت‌های دیگری هم داشت، مثل ضربه سر لوکاکو در دقیقه 88 که از فاصله‌ای نزدیک توپ را به ادرسون کوبید یا دی‌مارکو که در دقیقه 70 توپ را به تیر زد: «اگر این موقعیت‌ها را گل نکنید، متاسفانه نمی‌توانید بازی را ببرید.»

سیتی موثرتر از اینتر بازی کرد و روی پاس تغییر مسیر داده برناردو سیلوا و شوت رودری در دقیقه 68 به گل رسید: «یک جورهایی یک گل مثل این به درد بازی می‌خورد. ما دست‌کم یک بار تا زدن گل مساوی رفتیم. به همین خاطر است که الان این همه اذیت می‌شویم.» گوسنس تاکید کرد، تیمش روی یک "گل زشت" به سیتی باخته است.

دیدگاه‌ها