کد خبر : 1943449 | 21 خرداد 1402 ساعت 14:33 | 88.4K بازدید | 43 دیدگاه

هیئت مدیره با یک تغییر ترمیم شد؛

رسمی: ابقای درویش در مدیرعاملی پرسپولیس!

رضا درویش از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حذف شد و تنها مدیرعامل سرخپوشان خواهد بود.

رسمی: ابقای درویش در مدیرعاملی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، مجمع سرنوشت‌ساز باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار شد که نام رضا درویش از هیئت مدیره سرخپوشان کنار رفت تا او تنها به عنوان مدیرعامل و نفر اول اجرایی به کار خود ادامه دهد.

این در حالی است که حسین شهریاری، محمد دلبری و حسین خبیری سه عضو هیئت مدیره هستند که در سمت خود به کار ادامه خواهند داد و پیمان حدادی نیز نفر جدیدی است که در این جایگاه کارش را آغاز می‌کند.

نکته مهم این است که بسیاری انتظار نداشتند رضا درویش از هیئت‌مدیره کنار برود اما این اتفاق رخ نداد تا او باوجود ابقا در سمت مدیرعاملی، جایگاه قبلی را از دست بدهد.

1886035
پیمان حدادی جدیدترین عضو هیات مدیره باشگاه پرسپوليس است که در مجمع امروز معارفه شد.

همچنین هیئت مدیره سرخپوشان برای دوره جدید 5 نفره خواهد بود و پیمان حدادی تنها کسی است که به این جمع اضافه می‌شود و باید دید که چه خواهد کرد.

در حالی که تصور می‌شد مجید پوراحمدی نیز از ترکیب هیئت مدیره کنار خواهد رفت اما او در پست خود باقی مانده تا رضا درویش تنها عضو کنار رفته از ترکیب مدیریتی سرخپوشان باشد و تنها در پست مدیرعاملی باقی بماند.

ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: پیمان حدادی، مجید پوراحمدی، حسین خبیری، حسین شهریاری و محمد دلبری. باید دید حالا این نفرات چه مدت در این پست باقی خواهند ماند و کار خود را به چه شکلی پیش خواهند برد.

1886043

دیدگاه‌ها