کد خبر : 1943474 | 21 خرداد 1402 ساعت 16:02 | 25.6K بازدید | 3 دیدگاه

علت عجیب غیبت مهاجم سابق اینتر در استانبول

آدریانو، مهاجم سابق اینتر و تیم ملی برزیل، به دلیل شرکت در چند پارتی، پرواز به استانبول را از دست داد و به فینال لیگ قهرمانان نرسید.

علت عجیب غیبت مهاجم سابق اینتر در استانبول

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اینتر در مصاف با سیتی شکست خورد و از رسیدن به عنوان قهرمانی اروپا بازماند. گروهی از ستاره‌های سابق این تیم به ویژه آن‌هایی که سال 2010 با نراتزوری قهرمان اروپا شدند، از نزدیک شاهد این مسابقه بودند.

اما در این بین جای آدریانو خالی بود. مهاجم سابق اینتر که لقب "امپراتور" را داشت، قرار بود به استانبول برود تا به عنوان مفسر برای شبکه ESPN برزیل بازی را تحلیل کند.

با این حال، او پرواز ریودوژانیرو به استانبول را از دست داد و مجبور شد از خانه فینال لیگ قهرمانان را تماشا کند. گفته می‌شود آدریانو شب قبل از بازی در سه پارتی مختلف دیده شده و به همین دلیل صبح نتوانسته به‌موقع به پرواز ترکیه برسد.

آدریانو در زمان بازی تلاش می‌کرد یکی از بهترین مهاجمان دنیا باشد و در 177 بازی برای نراتزوری توانست 74 گل به ثمر برساند. او در یک دوره برای اینتر عالی بازی کرد، اما بعد از مرگ پدرش به شدت آسیب روحی دید و سرانجام به آمریکای جنوبی برگشت.

او در یک مصاحبه راجع به مرگ پدرش گفت: «فقط خودم می‌دانم که چقدر اذیت شدم. مرگ پدرم من را به شدت از درون تهی کرد، احساس می‌کردم به شدت تنها هستم. بعد از مرگ او همه چیز بدتر شد، چون دور خودم یک حصار کشیدم.»

دیدگاه‌ها