کد خبر : 1943519 | 21 خرداد 1402 ساعت 19:58 | 55.9K بازدید | 41 دیدگاه

واکنش گواردیولا به پیام تبریک سر الکس

تواضع پپ: مثل فرگوسن بودن افتخار است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، فاش کرد که بعد از کسب سه گانه قهرمانی پیام تبریکی از سر الکس فرگوسن دریافت کرده است.

تواضع پپ: مثل فرگوسن بودن افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا و تیمش، منچسترسیتی، دیشب با پیروزی مقابل اینتر جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر بردند. سیتی با این قهرمانی موفق به ثبت سه‌گانه‌ای تاریخی شد.

سیتی حالا از سال 1999 که منچستریونایتد با سر الکس فرگوسن موفق به فتح سه‌گانه شد و در یک فصل جام‌های قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان را بالای سر برد اولین تیمی است که موفق به کسب موفقیتی مشابه می‌شود.

1886186

گواردیولا بعد از قهرمانی دیشب تیمش فاش کرد که سر الکس فرگوسن پیام تبریکی به او داده و گفت دریافت چنین پیامی از مربی افسانه‌ای منچستریوناید برایش باعث افتخار است.

سرمربی منچسترسیتی در این باره گفت: "بی‌صبرانه منتظرم تا به همراه جام‌های قهرمانی‌مان سوار اتوبوس روباز بشوم و در کنار بازیکنانم و هواداران در خیابان‌های منچستر جشن بگیرم. سر الکس امروز صبح برایم پیام تبریک فرستاد. مثل سر الکس فرگوسن بودن باعث افتخار است".

1886187

گواردیولا آخرین بار در سال 2011 با بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان شده بود و دیشب به عنوان سرمربی منچسترسیتی یک بار دیگر به این افتخار رسید. این اولین قهرمانی اروپایی تاریخ منچسترسیتی بود. البته گواردیولا اولین بار نیست که سه‌گانه را تجربه می‌کند. بارسا در دوران مربی‌گری او در فصل 9-2008 موفق شده بود در یک فصل سه جام لالیگا، کوپا دل‌ری و چمپیونزلیگ را به دست بیاورد. 

دیدگاه‌ها