کد خبر : 1943539 | 21 خرداد 1402 ساعت 20:58 | 38.8K بازدید | 23 دیدگاه

رویاپردازی درباره پپ ممنوع: او در سیتی ماندگار است

روزنامه تایمز مدعی شد بر خلاف شایعات درباره احتمال جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی او قطعا تا پایان قراردادش با این باشگاه یعنی دو سال دیگر در اتحاد ماندگار است.

رویاپردازی درباره پپ ممنوع: او در سیتی ماندگار است

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا بعد از آنکه دیشب موفقیتی تاریخی به دست آورد و با منچسترسیتی برای اولین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان چمپیونزلیگ شد در نشست خبری پایان مسابقه از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران درباره آینده‌اش در این تیم خودداری کرد.

این خودداری گواردیولا از پاسخ به سوالات خبرنگاران باعث شد بار دیگر شایعات درباره احتمال جدایی او از سیتی در تابستان امسال مطرح شود. اما روزنامه تایمز در گزارشی اعلام کرد پپ هیچ قصدی برای ترک سیتی ندارد و منابع نزدیک به باشگاه منچسترسیتی اطمینان داده‌اند که او تا پایان قراردادش یعنی دو سال دیگر در سیتی ماندگار خواهد بود.

1886215

تایمز به نقل از منابع خود می‌نویسد گواردیولا پیش از این به مدیران منچسترسیتی اطلاع داده که امسال تابستان قصد نوسازی تیمش را دارد و مدیران باشگاه به او اطمینان داده‌اند که از نظر مالی از تصمیم‌هایش حمایت خواهند کرد. تا این لحظه از یوشکو گواردیول و ماتئو کواچیچ به عنوان دو نفر از مهره‌های مد نظر پپ نام برده شده است.

اما تایمز در ادامه این گزارش می‌گوید با اینکه گواردیولا مسلما تا تابستان 2025 روی نیمکت سیتی می‌نشیند اما اینکه او بعد از آن تاریخ قراردادش را تمدید کرده و در سیتی ماندگار بشود بسیار بعید به نظر می‌رسد. سیتی به بیش از 100 مورد نقض قوانین فیرپلی مالی متهم شده و به نظر می‌رسد با توجه به طولانی شدن روند دادرسی در نهایت مجازات احتمالی این تیم به چند سال آینده موکول شود. گواردیولا احتمالا به همین دلیل تمایلی برای تمدید قرارداد با سیتی ندارد. 

1885882

دیدگاه‌ها