کد خبر : 1943541 | 21 خرداد 1402 ساعت 21:17 | 55.8K بازدید | 3 دیدگاه

تایید شد: ستاره رئال، غایب بزرگ انگلیس در اروپا

اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که جود بلینگام، ستاره ملی‌پوش این کشور، در دو بازی سه‌شیرها در مقدماتی جام ملت‌های اروپا حضور نخواهد داشت.

تایید شد: ستاره رئال، غایب بزرگ انگلیس در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام اخیرا با قراردادی بزرگ به رئال مادرید پیوست تا یکی از بزرگترین مهره‌های نقل و انتقالات تابستانی امسال باشد.

1884327

این ستاره انگلیسی در روزهای اخیر به اردوی تیم ملی کشورش پیوست تا برای دو بازی سه‌شیرها مقابل مالت و مقدونیه شمالی در مقدماتی یورو 2024 آماده شود، اما اتحادیه فوتبال انگلیس امروز اعلام کرد بلینگام در این دو مسابقه حضور نخواهد داشت.

تیم گرت ساوت‌گیت در مقدماتی یورو 2024 شروع پرقدرتی داشته و تا اینجا موفق به شکست دادن ایتالیا و اوکراین شده است.

علت غیبت جود بلینگام در دو بازی پیش روی تیم ملی انگلیس مصدومیتی است که نگذاشت او در آخرین بازی فصل دورتموند مقابل ماینتس به میدان برود. دورتموند در غیبت بلینگام مقابل ماینتس به تساوی رسید تا قهرمانی بوندس‌لیگا را به بایرن مونیخ اهدا کند.

1884679

اتحادیه فوتبال انگلیس در اطلاعیه خود گفت بلینگام با وجود مصدومیت و عدم حضور در دو بازی پیش روی سه‌شیرها در اردوی تیم ملی باقی خواهد ماند تا روند ریکاوری را طی کند. در این اطلاعیه آمده است: "بلینگام برای درمان مصدومیت و پشت سر گذاشتن ریکاوری در مجموعه ملی فوتبال انگلیس باقی خواهد ماند اما به دلیل مصدومیت در دو دیدار پیش روی ما مقابل مالت و مقدونیه شمالی به میدان نخواهد رفت."

1886219

دیدگاه‌ها