کد خبر : 1943546 | 21 خرداد 1402 ساعت 21:41 | 18.4K بازدید | 18 دیدگاه

ساوت‌گیت: قهرمانی سیتی به نفع سه‌شیرها است

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به سود شاگردان او در تیم ملی این کشور است.

ساوت‌گیت: قهرمانی سیتی به نفع سه‌شیرها است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر و جام حذفی انگلیس، دیشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق شد اینتر را 1-0 شکست داده و به سه‌گانه‌ای تاریخی دست پیدا کند.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، این روزها با تیمش در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد تا برای دو بازی مقابل مالت و مقدونیه شمالی در مقدماتی یورو 2024 آماده شود. او پنج بازیکن از تیم پپ گواردیولا را به اردوی سه‌شیرها دعوت کرده است.

1834212

اردوی تیم ملی انگلیس بعد از قهرمانی سیتی در چمپیونزلیگ منتظر است تا پنج نفر از ستاره‌های این تیم، جان استونز، جک گریلیش، فیل فودن، کایل واکر و کالوین فیلیپس به این اردو ملحق شوند. اما این بازیکنان تنها قهرمانان اروپایی نیستند که به اردوی ملی ملحق می‌شوند. دکلن رایس که با وستهم قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را تجربه کرده به زودی به اردو ملحق می‌شود.

ساوت‌گیت امروز با اشاره به قهرمانی منچسترسیتی گفت: "قهرمانی سیتی در اروپا برای همه بازیکنانی که این قهرمانی را تجربه کردند اتفاق بی‌نظیری است. اول می‌خواهم به دکلن اشاره کنم که با وستهم قهرمان لیگ کنفرانس شد و برای اولین بار قهرمانی اروپایی را تجربه کرد. همه در لندن دیدیم که وستهمی‌ها از این قهرمانی چقدر شاد بودند."

1778641

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه گفت: "بازیکنان منچسترسیتی هم فصل درخشانی را پشت سر گذاشتند. لیگ قهرمانان اروپا برای آنها به جامی مقدس تبدیل شده بود و حالا که به دستش آورده‌اند بار بزرگی از روی دوش‌شان برداشته شده. برای همه بچه‌ها خوشحالم. لذت می‌برم که خوشحالی آنها را می‌بینم و این برای تیم ملی هم خبر عالی‌ای است."

دیدگاه‌ها