کد خبر : 1943548 | 21 خرداد 1402 ساعت 21:55 | 48.8K بازدید | 17 دیدگاه

هجوم فوتبالیست‌ها برای تماشای فینال رولان گاروس

فینال لوران گاروس که امروز بین نوواک جوکوویچ و کاسپر رود نروژی برگزار شد شاهد حضور دو ستاره بزرگ فوتبال، زلاتان ابراهیموویچ و کیلیان امباپه بود.

هجوم فوتبالیست‌ها برای تماشای فینال رولان گاروس

به گزارش "ورزش سه"، فینال رقابت‌های تنیس رولان گاروس امروز در فرانسه بین نوواک جوکوویچ صرب و کاسپر رود نروژی برگزار شد. عده‌ای از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال و هنر با حضور در محل برگزاری این مسابقه از نزدیک شاهد آن بودند که دو ستاره فوتبال بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفتند.

1886228

کیلیان امباپه اولین ستاره فوتبالی‌ای بود که در ورزشگاه حضور یافت. بعد از گذشت چند دقیقه دوربین‌ها حضور زلاتان ابراهیموویچ را هم روی سکوها شکار کردند. زلاتان بلافاصله به سراغ امباپه رفت و با این ستاره پاری سن ژرمن خوش‌و‌بش کرد.

1886227

اما علاوه بر زلاتان و امباپه چند ستاره فوتبال اروپا از جمله بنجامین پاوارد از بایرن مونیخ و اولیویه ژیرو و تئو هرناندز از میلان هم در ورزشگاه حضور داشتند تا فینال رولان گاروس را تماشا کنند.

در نهایت جوکوویچ موفق شد با قهرمانی در این تورنمنت برای سومین بار در دوران حرفه‌ایش قهرمانی رولان گاروس را جشن بگیرد. نوواک با این پیروزی تعداد قهرمانی‌های گرنداسلم خود را به عدد 23 رساند تا عنوان بیشترین قهرمانی در رقابت‌های گرند‌اسلم در تاریخ تنیس در اختیار او قرار بگیرد.

1886189

پیش از این جوکوویچ مشترکا به همراه رافائل نادال با 22 قهرمانی گرنداسلم در صدر فهرست قرار داشتند اما تنیسور صرب امشب از نادال سبقت گرفت. رافائل نادال بلافاصله پیام تبریکی برای جوکوویچ منتشر کرد و این عنوان تاریخی را به او تبریک گفت.

دیدگاه‌ها