کد خبر : 1943576 | 22 خرداد 1402 ساعت 00:57 | 51.8K بازدید | 30 دیدگاه

شاگردان پپ روی زمین و هوا در حال جشن گرفتن هستند

بازگشت قهرمانان چمپیونزلیگ به خانه (عکس)

اعضای تیم منچسترسیتی بعد از فتح چمپیونزلیگ در استانبول به لندن برگشتند.

بازگشت قهرمانان چمپیونزلیگ به خانه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا شنبه شب در دیدار پایانی چمپیونزلیگ با یک گل از سد اینترمیلان گذشتند تا برای اولین بار قهرمان این مسابقات شده و سه‌گانه خود در فصل 23-2022 را تکمیل کنند. آنها ساعتی پیش در میان استقبال گسترده هواداران خود وارد منچستر شدند.

اعضای تیم منچسترسیتی عصر امروز استانبول را به مقصد منچستر ترک کردند. هواپیمای آنها در حالی به زمین نشست که تعداد زیادی از هواداران با در دست داشتن پرچم‌های آبی رنگ آماده استقبال بودند.

بازیکنان سیتی که طول مسیر را در هواپیما به جشن اختصاص داده بودند به محض ورود به منچستر، جشن خود را با هواداران ادامه دادند.

1886289

آیمریک لاپورت در پرواز استانبول-لندن جام قهرمانی را در آغوش گرفته بود و جک گریلیش رهبری یک جشن گروهی پرستاره با حضور ارلینگ هالند، برناردو سیلوا و کوین دی‌بروین را به عهده داشت. دیگر بازیکنان تیم هم در صندلی‌های خود به گرفتن عکس یادگاری با جام و مدال قهرمانی مشغول بودند.

1886286

قهرمانی سیتی شهر منچستر را به دومین شهر اروپا بعد از میلان تبدیل کرد که دو تیم آن قهرمان چمپیونزلیگ می‌شوند (سیتی و یونایتد). هواداران تیم آبی‌پوش شهر منچستر به خاطر این موفقیت بزرگ از لحظه پایان بازی تا کنون یکسره مشغول برپایی جشن هستند.

1886287

دیدگاه‌ها