کد خبر : 1943583 | 22 خرداد 1402 ساعت 03:00 | 53.6K بازدید | 5 دیدگاه

جانشین لوکاکو و ژکو در صورت جدایی مشخص شد

گزینه جذاب اینتر برای تقویت خط حمله

از متئو رتگی، مهاجم آرژانتینی-ایتالیایی، به عنوان گزینه اول اینتر برای تقویت خط حمله فصل آینده یاد میشود.

گزینه جذاب اینتر برای تقویت خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان بعد از شکست مقابل منچسترسیتی در فینال چمپیونزلیگ فصل پر فراز و نشیب خود را به پایان رساند. مدیران باشگاه در حال برنامه‌ریزی برای حضوری قدرتمند در بازار انتقالات هستند.

از متئو رتگی، پدیده دورگه تیم ملی فوتبال ایتالیا به عنوان یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی نراتزوری یاد می‌شود. این انتقال در صورتی نهایی خواهد شد که یکی از دو مهاجم باتجربه اینتر جدا شوند.

باشگاه ایتالیایی با وجود انتقادات بسیار به ادامه همکاری با روملو لوکاکو علاقه‌مند است؛ این باشگاه البته سعی دارد تا رقم انتقال قرضی مهاجم بلژیکی از چلسی را کاهش دهد و در غیر این صورت شاید اتفاقات دیگری رخ دهد.

1886308

ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی اینتر، دیگر مهاجم باتجربه این تیم است که آینده نامشخصی دارد. در صورت جدایی او یا لوکاکو اینتر سراغ متئو رتگی خواهد رفت که قیمت فعلی‌اش 18 میلیون یورو است.

متئو رِتِگی برای تیگره آرژانتین بازی می‌کند (البته 50 درصد مالکیت او را بوکاجونیورز برعهده دارد) و طی چند ماه اخیر با پیراهن تیم ملی ایتالیا گل‌های مهمی به ثمر رسانده است. او که به واسطه درخشش یاد شده مورد توجه هواداران ایتالیایی قرار گرفته چند روز پیش در گفت و گو با گاتزتا دلو اسپورت تصمیم قطعی خود برای فصل آینده را بازی در سری A اعلام کرده بود.

دیدگاه‌ها