کد خبر : 1943599 | 22 خرداد 1402 ساعت 09:46 | 106.1K بازدید | 60 دیدگاه

برگی از تاریخ؛

وحید قلیچ دستمایه طنزپردازان(عکس)

وحید قلیچ ستاره بزرگ دربی های پرسپولیس در دهه 60، این روزها رویه جداگانه ای را برای حضورش در صحنه ورزش انتخاب کرده است

وحید قلیچ دستمایه طنزپردازان(عکس)

به گزارش "ورزش سه "، وحید قلیچ این روزها در شبکه های اجتماعی از فعالیت زیادی برخوردار است و در این بین در عین ناباروری هواداران استقلال را بعد از سالها حضور در دروازه پرسپولیس پشتیبان خود می بیند. او که خود را متعصب ترین پرسپولیسی حال حاضر ایران می داند، در تمرینات استقلال شرکت می کند ، با سرمربی و بازیکنان این تیم عکس می اندازد و در بازی های این تیم نیز به عنوان یک هوادار کنار تماشاگران استقلال دیده شده است و به همین دلیل کلیپ های مختلفی از او  با  دست مایه های طنز در حال انتشار است. از این دست طنزها سالها قبل هم برای او نوشته شده بود که یکی از آنها مربوط به مطلب عبداللهی نیا طنزپرداز مشهور کشورمان در خرداد سال 71 است. در آن سالها ایران سه دروازه بان مشهور داشت که یکی از آنها سعید عزیزیان بود.

سعید عزیزیان دروازه بان خوب اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 فوتبال ایران  که سابقه بازی در جوانان پرسپولیس را داشت بعد از حضوری یک ساله  در استقلال و جذب احمدرضا عابدزاده به پرسپولیس پیوست تا زیر نظر علی پروین سرمربی آن روزهای فوتبال ایران یکی از سه دروازه بان برتر آن روزهای ایران در کنار بهزادغلامپور و احمد رضا عابدزاده باشد که در درون دروازه پرسپولیس به دنبال رسیدن به پیراهن تیم ملی ایران است.

1886338

عزیزیان 26 ساله بعد از حضور در تمرینات پرسپولیس در یکی از تمرینات این تیم پس از تکل فرامرز میرزایی از ناحیه ساق پا دچار شکستگی شدید پا شد و سه سال  از میادین دور ماند. در آن روزها وحید قلیچ که در دهه 60در کنار سلطانی یکی از دو دروازه بان پرسپولیس بود و در خاطراتش از دادن آدرس غلط به سلطانی برای بازی تیم هم بعد از دوران بازنشستگی گفته است ، ذخیره عزیزیان بود و بعد از مصدومیت او دوباره به فقس توری پرسپولیس برگشت و سنگربان این تیم شد.

همین نکته و اظهار نظر پزشکان در آن سالها باعث شد تا مطلبی طنز از نظر وحید قلیچ بعد از رسانه ای شدن موضوع شد که در آن قلیچ را تکیه به تیر دروازه و در حال خوشحالی از شنیدن این خبر نشان می دهد.

دیدگاه‌ها