کد خبر : 1943604 | 22 خرداد 1402 ساعت 10:28 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ ماتئوس به اتهام جاسوسی: مزخرف است!

لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ، به اتهامات مطرح شده از سوی اولی هوینس پاسخ داد.

پاسخ ماتئوس به اتهام جاسوسی: مزخرف است!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که جنجال و حواشی ایجاد شده در باشگاه بایرن مونیخ در چند هفته گذشته به این زودی به پایان نخواهد رسید. 

اخراج یولیان ناگلزمان باعث شد که جو عجیبی در این باشگاه ایجاد شود و حتی انتقاد بعضی از بازیکنان فعلی این تیم را هم به همراه داشت که از این تصمیم ناگهانی متعجب شده بودند. 

اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ بلافاصله پس از قهرمانی دراماتیک بایرن در بوندسلیگا هم شرایط را بدتر کرد و انتقادات از تصمیمات و مدیران این باشگاه روز به روز بیشتر شد. 

1831856

ماتئوس یکی از چهره‌هایی بود که در چند ماه اخیر بارها به صراحت به این روند اعتراض کرد و همین موضوع باعث عصبانیت هوینس شد. او در حالی که خشمگین به نظر می‌رسید اتهام جاسوسی به ماتئوس زد و گفت که جلوی رسیدن اخبار به او را خواهد گرفت. 

این اسطوره فوتبال آلمان در این باره گفت: «من هیچ اطلاعاتی از بایرن دریافت نکرده‌ام. شاهد اتفاقاتی در زمین بوده‌ام و با بعضی افراد هم حرف زدم. من درباره چیزهایی که خودم می‌بینم و درک می‌کنم حرف می‌زنم. هرگز چیزی به دستم نرسید. این اظهارات مزخرف است. متاسفم اما من می‌توانم ببینم که این تیم به درستی جواب نمی‌دهد یا جو چقدر بد است.»

دیدگاه‌ها