کد خبر : 1943611 | 22 خرداد 1402 ساعت 10:55 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: جوکوویچ افسانه‌ای

جدیدترین قهرمانی نواک جوکوویچ، تنیسور صربستانی به اندازه‌ای بزرگ بوده که در میان عناوین اصلی روزنامه‌های اسپانیا هم به چشم می‌خورد.

روزنامه‌های اسپانیا: جوکوویچ افسانه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از قهرمانی در لالیگا به سراغ جذب لیونل مسی برای تقویت خط حمله رفت. این بازیکن اینترمیامی آمریکا را انتخاب کرد و اکنون بارسا گزینه‌های دیگری را روی میز دارد. روزنامه اسپورت تایید می‌کند مهاجم برزیلی قرار است به این تیم ملحق شود.
از سوی دیگر روز گذشته، نواک جوکوویچ، تنیسور صربستانی موفق شد قهرمانی در تنیس آزاد فرانسه را به دست بیاورد؛ او امروز روز جلد روزنامه‌های اسپانیا دیده می‌شود که موفق شده بیست و سومین قهرمانی در گرند اسلم را به کارنامه افتخاراتش اضافه کند.
عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا را مشاهده می‌کنید:

1886357

"23 گرند اسلم: جوکوویچ، در صدر" به عناوین به دست آمده این ورزشکار روی جلد روزنامه مارکا اشاره شده است.

1886358

"بزرگترین" از روزنامه آ.س با تصویر شادی نواک جوکوویچ پس از قهرمانی روز گذشته به افتخار این ورزشکار انتخاب شده است.

1886356

"23 جوکوویچ افسانه‌ای" بالای صفحه موندودیپورتیوو چاپ شده است.
"کاراسکو اگر فران برود" به برنامه‌های بارسلونا برای جذب هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید اشاره دارد که تمایل دارند در صورت جدایی فران تورس این بازیکن را جذب کنند.

1886355

"ویتور روکه، انتخاب شده"، تیتر یک امروز اسپورت است که به برنامه های نقل و انتقالاتی بارسا اشاره دارد. شماره 9 اتلتیکو پاراننزه ستاره جدید برزیلی است که توسط هیئت مدیره باشگاه بارسلونا انتخاب شده است. در واقع بارسا تصمیم می گیرد در تابستان امسال برای تقویت خط حمله به سراغ مهاجم برزیلی به عنوان خریدی استراتژیک برود. این انتقال حدود 30 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.
"جوکوویچ افسانه‌ای" هم تیتری است که برای قهرمانی جدید تنیسور صربستانی انتخاب شده است.

دیدگاه‌ها