کد خبر : 1943645 | 22 خرداد 1402 ساعت 12:34 | 16.9K بازدید | 24 دیدگاه

پس از تثبیت جایگاه در سپاهان؛

نورافکن حالا باید چالش تیم ملی را حل کند

امید نورافکن پس از مشخص شدن تکلیفش در سپاهان، حالا باید در تیم ملی جایگاه خود را تثبیت کند.

نورافکن حالا باید چالش تیم ملی را حل کند

به گزارش "ورزش‌سه"، فصل بیست و دوم لیگ برتر اگرچه برای امید نورافکن بسیار خوب بود، اما این بازیکن از همان هفته‌های ابتدایی با چالش‌های زیادی مواجه شد و پست اصلی خود را به میلاد زکی‌پور داد.

پس از اینکه زکی‌پور از هفته سوم جای نورافکن را در پست دفاع چپ گرفت، این بازیکن چند پسته مدتی را به صورت پراکنده روی نیمکت سر می‌کرد و سرمربی پرتغالی طی همین مدت در تلاش برای پیدا کردن منطقه‌ای بود، تا نورافکن در آن بهترین عملکرد را داشته باشد.

حضور در پست هافبک دفاعی، هافبک هجومی و درنهایت وینگر چپ سه پستی بودند که مورایس نورافکن را در آنها محک زد و سرانجام پس از جام جهانی توانست به جمع بندی مناسبی برسد. نورافکن پس از جام جهانی دیگر در پست دفاع چپ و هافبک دفاعی مورد استفاده قرار نگرفت و بیشتر در پست وینگر چپ بازی کرد.

1886398

این چالشی است که این روزها نورافکن در تیم ملی نیز با آن مواجه است. امیر قعله‌نویی در فیفاد فروردین ماه از بازیکن سپاهان در پست دفاع چپ و هافبک دفاعی بهره برد، تا مشخص شود که کار ساده‌ای پیش روی این بازیکن برای تثبیت جایگاهش در تیم ملی وجود ندارد.

نورافکن البته خودش بیشتر بازی در یک سوم دفاعی تیم حریف را ترجیح می‌دهد، اما حالا باید دید در تمرینات و همینطور مسابقات کافا از این بازیکن در چه پستی بهره خواهد گرفت. این را هم باید در نظر گرفت که ترافیک بازیکن در تیم ملی به مراتب نسبت به سپاهان در تمامی پست‌ها بیشتر است و کار را برای حضور در ترکیب سخت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها