کد خبر : 1943647 | 22 خرداد 1402 ساعت 12:35 | 13.1K بازدید | 3 دیدگاه

"می ودر" از مهلکه عجیب فلوریدا گریخت

جنجال بزرگ در رینگ با حضور نوه رییس مافیا!(عکس)

در مبارزه دوستانه و نمایشگاهی بین دو بوکسور مشهور جهان در فلوریدا، درگیری و جنجال بزرگی رخ داد.

جنجال بزرگ در رینگ با حضور نوه رییس مافیا!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فلوید می ودر، قهرمان بزرگ بوکس جهان که مدت هاست بازنشسته شده، از مدتی قبل اعلام کرد در مبارزه‌ای دوستانه و غیررسمی به مصاف جان گاتی سوم، مبارز MMA و بوکس خواهد بود.

فلوید می ودر در مبارزه‌های رسمی خود تاکنون به ۵۰ پیروزی رسیده و در هیچ یک از مبارزه‌هایش شکست نخورده است. این در حالی که جان گاتی سوم، میراث یکی از بدنام‌ترین گروه‌های مافیایی دنیا را به دوش می‌کشد.

این ستاره بوکس، نوه جان جوزف گاتی جونیور، رئيس یکی از بزرگترین گروه‌های مافیایی دنیاست. با این حال، برخلاف تمام این اتفاقات و میراثی که این خانواده با خود به دوش می‌کشد، جان گاتی سوم بی‌توجه به این مسائل، به محبوبیتی روزافزون در رینگ مبارزه دست یافته است.

شب گذشته مبارزه این دو بوکسور در ورزشگاه FLA Live Arena در فلوریدا به نبردی شرم آور تبدیل شد. بین راند پنجم و ششم، داور به گوتی هشدار داد که در صورت ادامه توهین، مبارزه را متوقف خواهد کرد؛ اتفاقی که چند دقیقه بعد رخ داد و در حالی که داور مسابقه را متوقف کرده بود، ناگهان با خشم گوتی و طرفدارانش در سالن مواجه شد. 

گوتی داور را کنار زد و به سمت می ودر حمله کرد و ناگهان طرفداران خشمگین هم به رینگ حمله کردند و کنترل اوضاع از دست نیروهای امنیتی هم خارج شد. 
درگیری در رینگ بعد از چند دقیقه به تمامی فضای سالن FLA Live Arena منتقل شد و در هر گوشه ای از این سالن طرفداران و حتی افراد مشهور با یکدیگر درگیر شده بودند. 

می ودر با کمک نیروهای امنیتی و محافظین خودش از سالن خارج شد، اما درگیری روی رینگ و در سالن تا دقایق زیادی ادامه دار بود.

1886404
1886405
1886406

دیدگاه‌ها