کد خبر : 1943655 | 22 خرداد 1402 ساعت 12:56 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارات نخستین بانوی المپیکی رشته بدمینتون

نخستین بانوی المپیکی رشته بدمینتون اظهار داشت: برای المپیک توکیو در 30 مسابقه شرکت کردم و اوگاندا آخرین مسابقات بین المللی من بود و از طریق رنکینگ سهمیه گرفتم.

اظهارات نخستین بانوی المپیکی رشته بدمینتون

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ثریا آقایی در واکنش به صحبت‌هایی که درخصوص گرفتن سهمیه از طریق وایلد کارت در المپیک گفته می‌شود، اظهار داشت: بعد از یک پروسه 10 ساله به المپیک رفتم. این داستان وایلد کارت از طریق آقای شاه حسینی به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش رسیده است.

وی افزود: سهمیه من از طریق رنکینگ بود و یک ماه آخر به اعلام نتایج استرس داشتم و از این داستان ناراحتم و فکر می‌کنم تلاش‌های من زیر سوال می‌رود.

1628089

نخستین بانوی المپیکی رشته بدمینتون اظهار داشت: دو زانویم را عمل کردم و در بازی‌های المپیک ریو هم شانس کسب مدال داشتم اما مصدوم شدم و برای المپیک توکیو در 30 مسابقه شرکت کردم و اوگاندا آخرین مسابقات بین المللی من بود و از طریق رنکینگ سهمیه گرفتم.

وی ادامه داد: من در مصاحبه‌هایم گفتم می‌توان غیر ممکن را ممکن کرد و در تاریخ بدمینتون به عنوان کسی که ویلدکارت گرفته یاد نشود و تلاش‌های زیادی کردم و سختی‌های زیادی کشیدم تا بتوانم سهمیه بازی‌های المپیک را بگیرم.

دیدگاه‌ها