کد خبر : 1943658 | 22 خرداد 1402 ساعت 13:15 | 93.7K بازدید | 27 دیدگاه

لئو از فشارها خسته بود

خوب می‌دانم چرا مسی به اینتر میامی رفت

سرخیو آگوئرو تصمیم لیونل مسی برای جدایی از فوتبال اروپا و رفتن به اینتر میامی را کاملا درک می کند.

خوب می‌دانم چرا مسی به اینتر میامی رفت

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که شایعات بازگشت او به بارسا شنیده می شد، در نهایت تصمیم گرفت سال های پایانی فوتبالش را در اینتر میامی پشت سر بگذارد. او از الهلال عربستان نیز پیشنهاد داشت ولی شرایط زندگی در آمریکا را برای خانواده اش مناسب‌تر ارزیابی کرد.

1782977

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق سیتی و دوست صمیمی مسی، در مصاحبه با رادیو دلا رد گفت: «تنها توصیه من به لئو این است که از سال های پایانی فوتبالش لذت ببرد و آنطور که دوست دارد زندگی کند. من و لئو فوتبال را از کودکی و از کوچه و خیابان شروع کردیم و سپس به سطح اول فوتبال دنیا رسیدیم. لئو سال‌ها در بالاترین سطح و همواره در بهترین فرم قرار داشت و حفظ چنین شرایطی برای این همه سال واقعا سخت است. فشار روانی زیادی به او و خانواده اش در دو سال گذشته و به خصوص پس از جدایی از بارسا وارد شد و من تصمیم او برای جدایی از فوتبال اروپا را خوب درک می‌کنم.»

1886075

آگوئرو ادامه داد: «من خودم در میامی سکونت دارم و می‌دانستم مسی می‌خواهد راهی اینتر میامی شود. طبعا خوشحالم که الان من و لئو مثل قبل به همن نزدیک شده ایم. مسی بهترین بازیکن دنیاست و استرس و فشار روی بهترین بازیکن دنیا همیشه زیاد است. او بهترین تصمیم را گرفت و در اینتر میامی این فرصت را دارد تا بدون دغذغه فوتبالش را تمام کند.»

دیدگاه‌ها