کد خبر : 1943660 | 22 خرداد 1402 ساعت 13:30 | 35.3K بازدید | 16 دیدگاه

دستیار گواردیولا:

تجربه کار در سیتی قابل قیاس با بارسا و بایرن نیست

مانل استیارته، دستیار پپ گواردیولا، معتقد است در سیتی فضای کاری فوق العاده بهتری نسبت به بارسا و بایرن وجود دارد.

تجربه کار در سیتی قابل قیاس با بارسا و بایرن نیست

به گزارش "ورزش سه"، مانِل استیارته، قهرمان شاخص واترپلوی اسپانیا، سال هاست که دستیار پپ گواردیولاست و در بارسا، بایرن و حالا سیتی او را همراهی کرده است. استیارته شنبه شب کنار پپ قهرمانی در لیگ قهرمانان را جشن گرفت و معتقد است کار در سیتی قابل قیاس با دو تجربه قبلی او در بارسا و بایرن نیست.

1886250

استیارته در این رابطه گفت: «تجربه بارسا باورنکردنی بود. بارسا برای من و پپ مثل خانه بود و حس بی ریا و خالصی به این باشگاه داشتیم و داریم ولی اوضاع آنطور که می خواستیم پیش نرفت و باید بگویم پپ در جدایی از بارسا اصلا مقصر نبود.»

استیارته ادامه داد: «خیلی ها می گویند سیتی باشگاهی حکومتی و پولدار است ولی اینجا همه مثل یک خانواده ایم و روابطی دوستانه بین تمام اعضای باشگاه وجود دارد. سیتی ساختار و امکانات درست و کاملی دارد و منچستر نیز یک شهر کاملا فوتبالی است. وقتی به سیتی ملحق شدیم، شگفت زده شدم و باید بگویم که لیگ برتر فرسنگ ها جلوتر از لالیگاست. اینجا همه چیز در جای درستش قرار دارد.»

استیارته در پایان گفت: «بین مالکان باشگاه و پپ بهترین ارتباط ممکن وجود دارد. تیکی بگریستین (مدیر ورزشی) و فران سوریانو (مدیرعامل) با پپ دوستی صمیمانه ای دارند و کاملا متحدند. بسیاری مواقع صبحانه و ناهار را کنار هم صرف می کنند و در مورد مسائل مختلف تیم حرف می زنند. چنین فضایی در بارسا و بایرن نبود. مثلا در دو سالی که با خوان لاپورتا در بارسا کار کردیم، شرایط اصلا خوب نبود. من دیگر هرگز او را ملاقات نکردم.»

دیدگاه‌ها