کد خبر : 1943693 | 22 خرداد 1402 ساعت 15:37 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: آیندهوون جانشین فن‌نیستلروی را معرفی کرد

پیتر بوش رسما به عنوان مربی جدید پی‌اس‌وی آیندهوون معرفی شد. این مربی 59 ساله با امضای قراردادی سه‌ساله جانشین رود فن‌نیستلروی شد.

رسمی: آیندهوون جانشین فن‌نیستلروی را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، بوش درباره تیم جدیدش گفت: «از همان لحظه اول برخورد گرمی با من داشتند. هم آیندهوون و هم من تشنه بازی‌های خوب و موفقیت هستیم. این تیم فصل قبل دو جام برد، اما هدف ما این است که قهرمان لیگ شویم. دنبال این هستیم.»

بوش بیش از 20 سال سابقه مربیگری در کارنامه دارد. این مربی هلندی اولین بار در سال 2002 روی نیمکت گرافشاپ نشست و در طول سالیان گذشته سابقه مربیگری در تیم‌های بزرگی مثل آژاکس، دورتموند، لورکوزن و لیون را داشته است.

اگرچه بوش تاکنون جام مهمی به دست نیاورده، اما سبک بازی مالکانه و هجومی تیمش همیشه سبب شده تا تیم‌هایی که او مربی‌شان است، پیشرفت محسوس و قابل توجهی داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های شاخص او این است که به بازیکنان کم‌تجربه و جوان میدان می‌دهد تا توانایی‌های خودشان را نشان دهند و پیشرفت کنند. یکی از بارزترین نمونه‌های آن، فلوریان ویرتز 20 ساله در لورکوزن است که بوش در 16 سالگی از او در ترکیب تیم اصلی استفاده کرد و کمک کرد پیشرفت کند، تا جایی که اکنون یکی از درخشان‌ترین استعدادهای جوان اروپاست.

اگر آیندهوون بتواند ژاوی سیمونز، یوهان باکایوکو و دیگر ستاره‌های جوانش را نگه دارد، آینده آن‌ها زیر نظر مربی جدید درخشان‌تر خواهد بود.

1886471

دیدگاه‌ها