کد خبر : 1943736 | 22 خرداد 1402 ساعت 17:55 | 104K بازدید | 31 دیدگاه

میلاد سرلک، علامت سوال بزرگ سرخ‌ها

پرسپولیس و سفارش کت جدید برای شماره 10 (عکس)

میلاد سرلک فصل گذشته نیز علی‌رغم تمام شایعاتی که درباره‌اش وجود داشت ناگهان با یکی از جذاب‌ترین سکانس‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران وارد باشگاه پرسپولیس شد.

پرسپولیس و سفارش کت جدید برای شماره 10 (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بحث زیادی درباره احتمال همکاری میلاد سرلک با پرسپولیس در فصل بیست و دوم وجود داشت، هواداران حاضر جلوی ساختمان این باشگاه ناگهان شاهد حضور یک خودروی استیشن و خروج میلاد سرلک با تیپی متفاوت و ویژه برای مذاکره با باشگاه و ادامه همکاری بودند. خروج سرلک از این خودرو با آن تیپ، با اینکه چند ثانیه کوتاه بود، اما با شکل‌گیری کلیپ‌های جالبی و صداگذاری‌های مخصوص به آن همراه شد.

سرلک فصل را بار دیگر با پرسپولیس به خوبی پایان داد و اکنون بار دیگر همان شایعات حول نام اول شکل گرفته است؛ از جدایی احتمالی و لژیونر شدن و مقصد به سمت لیگ ستارگان قطر.

با این حال نزدیکان این بازیکن از وضعیت نامشخص او در خصوص تصمیم‌گیری برای آینده‌اش خبر می‌دهند. تمایل قبلی میلاد سرلک تجربه حضور در فوتبال خارج از ایران و دستیابی به منابع مالی بهتر و البته شانس بیشتر حضور در تیم ملی به واسطه این موضوع است. اهدافی کاملا حرفه‌ای که می‌تواند خواسته هر بازیکنی با کیفیت میلاد سرلک تلقی شود.

1886537
این تیپ میلاد سرلک که در آن مقطع موردتوجه کاربران و خصوصا هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود، آیا این اتفاق به زودی بار دیگر در ساختمان این باشگاه تکرار خواهد شد؟

هافبک شماره 10 پرسپولیس در پست شماره شش اما هنوز تصمیم قطعی در این خصوص نگرفته است و فعلا ترجیح می‌دهد بعد از جا ماندن از لیست تیم ملی، استراحت پایان فصل خود را به بهترین شکل برای بازیابی و آمادگی روانی پشت سر بگذارد. با این حال واسطه‌ها نیز از این موقعیت سود برده و پیشنهادات خارجی خود را به او اعلام می‌کنند.

اما باشگاه پرسپولیس هم امیدوار است همانند فصل گذشته یک بار دیگر او را روبروی مدیران تیم و در سمت دیگر میز با تیپ جالب‌‎توجه‌اش ببینند و یک بار دیگر قرارداد بین طرفین برای ادامه همکاری به امضا برسد.

به نظر شما شرایط بین میلاد سرلک و پرسپولیس این بار با چه اتفاقی همراه خواهد بود؟

دیدگاه‌ها