کد خبر : 1943745 | 22 خرداد 1402 ساعت 18:29 | 18.7K بازدید | 4 دیدگاه

بهترین پخش تلویزیونی فینال چمپیونزلیگ

پارامونت و فینال سی‌ال: شوخ‌طبعی انگلیسی در اوج

پخش زنده فینال چمپیونزلیگ توسط شبکه پارامونت پلاس با حضور ستاره‌های سابق فوتبال یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های پخش تلویزیونی این رویداد ورزشی بزرگ بود.

پارامونت و فینال سی‌ال: شوخ‌طبعی انگلیسی در اوج

به گزارش "ورزش سه"، فینال لیگ قهرمانان اروپا یکی از بزرگترین رویدادهای ورزش فوتبال است که شاید بعد از فینال جام جهانی بتوان آن را بزرگترین اتفاق فوتبالی دنیا دانست.

امسال در فینال چمپیونزلیگ شاهد دیدار دو تیم منچسترسیتی و اینتر بودیم. دیداری که در نهایت با پیروزی 1-0 سیتی به پایان رسید تا تیم پپ گواردیولا موفق به فتح سه‌گانه‌ای تاریخی شود. فینال چمپیونزلیگ امسال عملا در همه کشورهای دنیا به صورت زنده از تلویزیون‌ها پخش شد، اما برخی شبکه‌های تلویزیونی با استفاده از کارشناسان مشهور موفق شدند بیشترین بیننده را داشته باشند.

1886558

برنامه پخش زنده فینال توسط شبکه پارامونت پلاس یکی از پربیننده‌ترین و مورد توجه‌ترین پخش زنده‌های این فینال بود. برنامه با مجری‌گری کیت عبدو آغاز شد و چندین ستاره بزرگ سالهای گذشته دنیای فوتبال به عنوان کارشناس او را همراهی می‌کردند.

تیری آنری، ستاره سابق آرسنال و فوتبال فرانسه، به عنوان یکی از کارشناس‌های فنی در برنامه حضور داشت. دیگر کارشناسان این برنامه جیمی کاراگر، میکا ریچاردز، پیتر اشمایکل و جولئون اسکات بودند.

جیمی کاراگر و میکا ریچاردز با شروع پخش زنده با شوخی‌های متعدد دونفره عملا وظیفه خارج کردن برنامه از روند خیلی جدی را دنبال کردند. شوخی‌های آنها ابتدا تیری آنری را گیج کرده بود، چرا که این دو کارشناس انگلیسی از ارجاعاتی فرهنگی استفاده می‌کردند که برای آنری فرانسوی خیلی قابل فهم نبود.

1886555

اما تیری آنری کم‌کم خود را پیدا کرد و حتی شروع به شرکت در شوخی‌ها کرد. ستاره سابق آرسنال در یکی از جالب‌ترین شوخی‌های برنامه رکورد گل به خودی‌های کاراگر در لیورپول را به رخ او کشید.

پیتر اشمایکل از جدی‌ترین کارشناسان برنامه بود. اما او هم به نوبه خود جنجالی شد. زمانی که اشمایکل برای گزارش گرم کردن دو تیم در کنار زمین حضور داشت به ستایش از تیم پپ گواردیولا پرداخت و گفت در مقابل کیفیت این منچسترسیتی دست‌هایش را به علامت تسلیم بالا می‌برد. با توجه به اینکه اشمایکل اسطوره منچستریونایتد است ستایش از او از رقیب همشهری این تیم جنجالی شد و عده‌ای از هواداران یونایتد در شبکه‌های اجتماعی گفتند انتظار تعریف و تمجید اشمایکل از سیتی را نداشتند.

1886554

جولیان لسکات، مدافع سابق سیتی، به عنوان کسی که با فرهنگ درونی باشگاه آشناست در برنامه شرکت کرده بود.

یکی دیگر از صحنه‌های به شدت موردتوجه برنامه پارامونت پلاس به بعد از پایان بازی و مراسم اهدای جام برمی‌گشت. زمانی که ارلینگ هالند برای مصاحبه به سراغ کارشناسان و مجری برنامه این شبکه آمد و همه آنها را در آغوش گرفت. میکا ریچاردز در نقش کارشناس بذله‌گوی برنامه ستاره نروژی منچسترسیتی را با چنان صمیمیتی بغل کرد که هالند، تیری آنری و گالاگر برای چند لحظه مات و مبهوت شده بودند. میکار ریچارد به ستاره سیتی گفت: "ارلینگ، بیا اینجا ببینم، این رفیق خودمه".

1886556

بعد از میکا ریچاردز نوبت به شوخی‌های کاراگر با هالند بود. مجری برنامه از ستاره نروژی پرسید که آیا پیش از بازی عصبی بوده؟ هالند در پاسخ گفت: "بله، عصبی بودم. حس خاصی در دلم داشتم..." که کاراگر به میان حرف او پرید و گفت: "حال دلت هنوز هم خرابه؟" درحالی‌که همه از این سوال به خنده افتاده بودند مجری رو به کاراگر گفت: "آخه این یعنی چه؟" هالند رو به دوربین کرد و گفت: "چرا اینها همیشه باید از این سؤال‌های عجیب و غریب بپرسند". تیری آنری برای جمع کردن ماجرا به ستاره نروژی گفت: "ولشون کن، من خودم ازت سؤال‌های فوتبالی می‌پرسم". از این به بعد بود که ستاره نروژی سیتی که مدال طلا را به گردن داشت توانست به سؤال‌های عادی مجری و تیری آنری پاسخ دهد.

1886557

دیدگاه‌ها