کد خبر : 1943747 | 22 خرداد 1402 ساعت 18:35 | 31.3K بازدید | 28 دیدگاه

کریمی، رزومه گزینه‌های خارجی را به کمیته فنی می‌دهد

مظلومی: سرمربی استقلال باید 24 ساعته انتخاب شود

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال اعلام کرد اگر این کمیته قدرت نداشته باشد،‌ دلیلی بر برگزاری جلساتش نیست.

مظلومی: سرمربی استقلال باید 24 ساعته انتخاب شود

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی بعد از جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: بیشتر جلسه معارفه بود؛ بچه‌ها آمدند و دو نفر غیبت داشتند، چون ایران نیستند. روی یک‌سری گزینه‌های سرمربیگری (هم ایرانی و هم خارجی)، صحبت شد. بحث کردیم و جزییات را باشگاه به شما اعلام می‌کند.

ویدئو: 303348

او ادامه داد: اولین فرصت باید باشگاه تصمیم خودش را بگیرد. چون زمان نداریم و دارد دیر می‌شود. یک مربی خارجی امشب می‌آید. او باید بیاید و امکانات را ببینید. بعد بررسی کنیم و ببینیم نظر کمیته فنی چیست.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که نظر کمیته فنی روی گزینه ایرانی است یا خارجی، گفت:‌ هم خارجی هست، هم داخلی.

مظلومی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر لوپز کارو امکانات استقلال را بپسندد، قراردادش امضا می‌شود، تاکید کرد: ‌باید ببینیم چه می‌شود.

او درباره مصاحبه حجت کریمی مبنی بر اینکه مربی ایرانی مد نظرش است، اما مربی خارجی به ایران سفر می‌کند، بیان کرد: آقای کریمی خودشان توضیح می‌دهند. سه، چهار مربی خارجی را به ایشان معرفی کردند. باید رزومه ایشان را به کمیته فنی بدهند و ما بررسی کنیم و نظر بدهیم.

مظلومی افزود: ما همه جوانب را باید در نظر بگیریم. خودم نظرم این است که در 24 ساعت آینده باید تصمیم گرفته شود. الان هم دیر است و زمان را از دست می‌دهیم. ما به یک جمع‌بندی رسیدیم و باید باشگاه نتیجه را اعلام کند.

او درباره اینکه کمیته فنی قدرت دارد یا خیر، گفت:‌ بدون قدرت نباید باشد، اگر قدرت ندارد بیخود تشکیل می‌شود.

مظلومی درباره اینکه ویزای مربی اسپانیایی برای ورود به ایران صادر نشده، گفت: از روابط عمومی پیگیری کنید. من در جریان این قضایا نیستم.

دیدگاه‌ها