کد خبر : 1943752 | 22 خرداد 1402 ساعت 18:57 | 47.5K بازدید | 29 دیدگاه

دروازه‌بان تراکتور قبل از سفر رویت شد (عکس)

دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور به دنبال انجام نخستین بازی ملی در تورنمنت کافاست.

دروازه‌بان تراکتور قبل از سفر رویت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی پس از سه سال حضور در آلومینیوم اراک به طور قطعی فصل آینده در این تیم بازی نمی‌کند و بخاطر تحت قرارداد بودن با تراکتور باید به این باشگاه برگردد، اما وضعیت او به گونه‌ای است که بخاطر حضور محمدرضا اخباری در این تیم سرنوشت نامشخصی دارد، ولی با این وجود به دور از این حواشی مشغول تمرین در تیم ملی است.

پورحمیدی که برای دومین بار متوالی توسط امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی دعوت شده، در مینی‌کمپ محمدرضا اخباری را جا گذاشت و به فهرست نهایی رسید و حالا هم می‌خواهد جلوتر از این گلر تراکتوری‌ها، شرایط بهتری برای فصل آینده پیدا کند و البته وضعیت ادامه کارش مشخص شود.

این دروازه‌بان که فصل اخیر را با انجام ۳۰ بازی و ۱۷ کلین‌شیت در لیگ برتر به پایان رساند، همین شرایط خوب را به اردوی تیم ملی هم برده و امید زیادی دارد پس از عدم حضور در دو دیدار تدارکاتی فروردین‌ماه مقابل روسیه و کنیا، این بار در تورنمنت کافا شانس حضور در دیدارهای ملی را کسب کند.

1886569

پورحمیدی در شرایطی مشغول تمرین همراه تیم ملی است که گمانه‌زنی زیادی برای تیم آینده‌اش وجود دارد؛ از طرفی گفته شده بخاطر نمایش درخشانش طی سه فصل اخیر تراکتور می‌خواهد از این گلر در فصل آینده استفاده کند و از سوی دیگر عنوان شده استقلال و نساجی می‌خواهند این گلر را به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها