کد خبر : 1943761 | 22 خرداد 1402 ساعت 19:31 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

فصل خیلی سختی داشتیم اما برگشتیم؛

کاپیتان ذوب‌آهن: زیرمیزی در لیگ برتر زیاد می‌شود!

حامد نورمحمدی می‌گوید بعد از دو فصل باثبات، ذوب‌آهن در فصل آینده عملکرد بهتری با مهدی تارتار خواهد داشت.

کاپیتان ذوب‌آهن: زیرمیزی در لیگ برتر زیاد می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، حامد نورمحمدی، مدافع تیم ذوب‌آهن، در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره لیگ بیست و دوم گفت: فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین لیگ‌هایی بود که داشتیم، چون در طول فصل همه تیم‌ها بهم امتیاز می‌دادند. ما شروع خوبی داشتیم و بعد هم یک افتی داشتیم در اواسط فصل، اما آقای تارتار خیلی خوب تیم را مدیریت و جمع و جور کردند و فکر کنم در 10 بازی آخر فصل خیلی خوب بودیم.

وی افزود: ما پارسال رتبه هفتم را کسب کردیم و انتظارات بالا بود، اما شاید کسی توجه نکند که در ما 5-6 مصدوم مهم در بازی‌هایمان داشتیم که ضربه دیدند و مصدوم شدند. از جمله سعید باقرپسند که در بازی تراکتور رباط صلیبی داد یا مسعود ابراهیم‌زاده که این اتفاق در بازی ملوان برایش رخ داد و کارمان را سخت کرد.

او درباره دریافت گل در دقایق پایانی اظهار داشت: ما تراکتور و هوادار دقایق آخر گل خوردیم و به نظرم بدشانس بودیم و با همین امتیازات می‌توانستیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم، اما به هر حال خوشحالم که در هفته‌های آخر خوب نتیجه گرفتیم.

کاپیتان ذوب‌آهن راجع به سرنوشت ذوب‌آهن در فصل آینده عنوان کرد: این یک اصل ثابت شده است که ثبات می‌تواند در نتایج مثبت تاثیرگذار باشد. ذوب‌آهن دو فصل پشت سر هم شرایط پایدار و خوبی داشته و به نظرم سال سوم سال بهره‌وری است. البته تصمیم برعهده باشگاه است، اما همه می‌دانند که ثبات برای هر باشگاهی خوب است.

نورمحمدی در خصوص کیفیت این فصل لیگ گفت: امسال کیفیت لیگ به نظر من بیشتر بود و تیم‌هایی که سقوط کردند و تیمی که قهرمان شد تا پایان فصل تلاش می‌کردند.

او در مورد سقف بودجه توضیح داد: سقف بودجه به نظرم برای تیم‌های ششم به پایین تفاوتی ندارد، چون این تیم‌ها اصلا به این جمع اضافه نمی‌شود. سقف بودجه برای شش تیم اول است و به نظرم تیمی که سال پیش ۶۰۰ میلیارد هزینه کرده، قطعا این فصل کمتر هزینه نخواهد کرد.

این بازیکن باتجربه ادامه داد: من فکر می‌کنم سقف بودجه مثل سقف قراردادها شکست می‌خورد. همان زمان یادم است هر بازیکنی می‌آمد قرارداد ببندد می‌گفت من سقف را می‌خواهم و این سقف تبدیل به کف شده بود. حتی در راه آهن که بودجه چندانی نداشت، زیرمیزی وجود داشت و الان هم فکر کنم همین‌طوری خواهد شد.

دیدگاه‌ها