کد خبر : 1943769 | 22 خرداد 1402 ساعت 20:04 | 54.3K بازدید | 17 دیدگاه

توصیه به ستاره چلسی: رئال نه، به بوندس‌لیگا برگرد!

دیتمار هامان، ستاره سابق لیورپول و بایرن، به کای هاورتز توصیه کرد بعد از ترک چلسی به بوندس‌لیگا برگردد چرا که رئال مادرید یا آرسنال برای او گزینه‌های مناسبی نیست.

توصیه به ستاره چلسی: رئال نه، به بوندس‌لیگا برگرد!

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و گزارش‌های متعدد در رسانه‌های انگلیسی حاکی است او امسال تابستان استمفوردبریج را ترک خواهد کرد.

در هفته‌های گذشته ادعا شده که رئال مادرید و همچنین آرسنال برای جذب این ستاره آلمانی علاقه نشان داده‌اند. چلسی از مدتی پیش در مذاکرات تمدید قرارداد با هاورتز بوده اما در نهایت مذاکرات بدون نتیجه به پایان رسید.

1870060

دیتمار هامان، ستاره سابق لیورپول و بایرن مونیخ، در گفت‌وگویی با تاک اسپورت بهترین گزینه برای هاورتز را مشخص کرد. او گفت: "کای هاورتز بازیکنی است که به حمایت نیاز دارد. با توجه به شرایط نامناسبی که چلسی دارد و در این فصل هم با آن روبرو بوده کای نتوانسته حمایت لازم را به دست بیاورد و علت اینکه در فصل گذشته او را در اوج ندیدیم همین بود."

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت: "باید صبر کنیم و ببینیم هاورتز یکی از بازیکنانی است که چلسی امسال تابستان در فهرست خروجی می‌گذارد یا نه. یک مسئله دیگر این است که مربی جدید چلسی او را می‌خواهد یا نه. ولی با توجه به شرایط چلسی توصیه من این است که کای به آلمان برگردد. او بازیکنی نیست که به درد لیگ برتر بخورد. من با پیوستن او به رئال هم موافق نیستم. بهترین گزینه به نظرم برای کای بایرن مونیخ است و اگر مذاکرات بین آنها شروع شده باشد من تعجب نمی‌کنم."

1838641

دیدگاه‌ها